FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



زمان و مراحل تور سی‌و‌سوم اعلام شد

زمان و مراحل سی‌و‌سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان مشخص شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری،مهر ماه امسال جاده‌های 3 استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل شاهد رقابت رکاب‌زنان در سی‌و‌سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان خواهد بود.
این رقابت‌ها‌ از 8 مهر آغاز شده و تا 13 مهر در 6 مرحله برگزار می‌شود.
در مرحله اول، رکابزنان مسیر تبریز – ارومیه را رکاب خواهند زد و در مرحله دوم که طولانی‌ترین مسیر است، دوچرخه سواران مسیر ارومیه – منطقه آزاد ارس را طی خواهند کرد.‌
 مرحله سوم  بازگشت به تبریز از مسیر منطقه آزاد ارس تا  تبریز می‌باشد و در مرحله چهارم نیز دوچرخه‌سواران تبریز را به مقصد سرعین رکاب خواهند زد.
مرحله پنجم این مسابقات مسیر بازگشت سرعین – تبریز بوده و مرحله پایانی رکاب‌زنان در داخل شهر تبریز به رقابت می‌پردازند تا قهرمانی مسابقات در بخش‌های انفرادی و تیمی مشخص شود.
ایوب بهتاج امروز دوشنبه در در جلسه مشترک مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با معاونان ورزش ادارت کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و اردبیل افزود: تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان را با کیفیت برگزار کنیم.
وی با اشاره به لزوم هماهنگی و همکاری نزدیک مسوولان سه استان میزبان تور، افزود: با توجه به ابلاغ داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان، مدیران کل و معاونان ورزش و جوانان استان های آذربایجان غربی و اردبیل نیز جزو چارت تشکیلاتی تور سی و سوم خواهند بود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در دوره گذشته تور ٩ تیم خارجی شرکت داشتند، اما تا به امروز ما حضور ١٤ تیم خارجی را در تور سی و سوم قطعی کرده ایم و با بررسی هایی که انجام می دهیم، احتمال افزایش این تعداد نیز وجود دارد.
وی با توصیح اینکه در حال حاضر وضعیت ارزی مناسب نیست، عنوان کرد: با این وجود در تلاش هستیم از لحاظ کمی و کیفی، تور امسال را بهتر از سال های قبل برگزار کنیم تا بار دیگر توان و امنیت کشورمان را به جهانیان نشان دهیم.
وی ادامه داد: کاروان تور سی و سوم را 400 ورزشکار، مربی، سرپرست، کارشناس فنی و کمیته های برگزاری شامل داوران و عوامل اجرایی همراهی خواهند کرد.
معاون ورزش مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل نیز با اشاره به آمادگی این استان برای میزبانی از دو مرحله تور سی و سوم، گفت: مسیر تور در استان اردبیل و شهرهای بین مسیر تبریز - سرعین با توجه به بهبود وضعیت جاده ها بهتر شده و اگر مشکلی هم وجود داشته باشد تا آغاز تور برطرف خواهد شد.
محمدرضا برادران افزود: هدف ما میزبانی شایسته برای این تور است و تلاش می کنیم تا امسال نیز همچون سال های گذشته میزبان شایسته ای برای میهمانان داخلی و خارجی تور باشیم.
کیومرث ایراندوست، معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی نیز با بیان اینکه تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان، یک رویداد مهم بین المللی است، اظهار داشت: از حدود یک ماه قبل جلساتی در استان آذربایجان غربی در خصوص میزبانی از 2 مرحله تور برگزار شده و یکی از مصوبات شورای عالی ورزش استان، در خصوص میزبانی هر چه شایسته از این رویداد ورزشی بوده است.
سی و سومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان از هشتم تا سیزدهم مهر ٩٧ در ٦ مرحله برگزار می شود.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 12 شهريور 1397 - 13:31

تعداد بازديد: 315

کد:102441-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.