FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



خدایاری به عنوان قهرمانی رسید

در پایان رقابتهای جایزه بزرگ دوچرخه سواری کوهستان ماراتن خدایاری قهرمان شد و فراز شکری نماینده ایران در بازیهای آسیایی و دارنده مدال نقره آسیا در رده دوم ایستاد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، مسابقات جایزه بزرگ ماراتن دوچرخه سواری کوهستان روز جمعه ۱۶ شهریور ماه به میزبانی استان سیستان و بلوچستان و از میرجاوه تا تفتان برگزار شد. در پایان این رقابتها فرزاد خدایاری از استان فارس قهرمان شد. فراز شکری نماینده ایران در بازیهای آسیایی و دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا و کاپیتان تیم ملی از استان تهران در رده دوم ایستاد. سجاد طاهری هم سوم شد.

نماینده استان میزبان در رده چهارم این رقابتها قرار گرفت.خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری نیز شخصا در این مسابقات حضور داشتند و رقابت ورزشکاران را نظاره گر بودند.

مسابقات جایزه بزرگ ماراتن کوهستان زاهدان جایزه ۱۱۰ میلیون ریالی داشت که بین ده نفر اول توزیع گردید.
در پایان این مسابقه رییس اداره ورزش و جوانان استان نیز پس از دیدار با رییس فدراسیون قول مساعد داد تا با همکاری فدراسیون در آینده ای نزدیک رقابتی در سطح مسابقه بین المللی برگزار نماید.در این بین نمی توان از تلاش های هاشم زهی رییس هیات دوچرخه سواری استان برای برگزاری این مسابقه نام نبرد.

تاريخ  ارسال:شنبه 17 شهريور 1397 - 09:18

تعداد بازديد: 320

کد:102448-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.