FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



نشست کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد

نشست کمیته فنی تیم های ملی دوچرخه سواری امروز با حضور 14 عضو این کمیته در فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ،در این نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری( خسرو قمری ، اصغر خالقی ، خانم محمودی ، علی اسدی، ناصر هوشیار،محمود وفایی، محسن سلگی و منوچهر روشن پور ) و همچنین تعدادی از پیشکسوتان،مربیان و کارشناسان رشته دوچرخه سواری آقایان قادر میزبانی ، ادگار شمعونیان ، امید سراجی ، علی رضا احمدی و محمود پراش حضور داشتند.
در ابتدای این نشست اعضای کمیته فنی برای شادی روح شهدای حادثه تروریستی روز گذشته اهواز فاتحه ای خوانده و با خانواده های حادثه دیده ابراز همدردی نمودند.
در این نشست ابتدا خسرو قمری رییس فدراسیون نکاتی را در خصوص عملکرد نمایندگان کشورمان ارائه نمود و از اعضا درخواست نمود تا راهکارهای لازم درخصوص رفع نقایص و پیشرفت تیم های ملی دوچرخه سواری ارائه نمایند.
قمری در ادامه از حاضرین در این نشست در خواست کرد تا نظرات و راهکارهای خود را باتوجه به شرایط اقتصادی هم اکنون کشور و مشکلاتی که در تهیه لوازم مورد نیاز تیم های ملی از کشورهای خارجی وجود دارد را بیان کنند.
در ادامه این جلسه هر یک از اعضا انتقادات و پیشنهاداتی را ارائه نمودند.
تشکیل کمیته های تخصصی تیم های ملی،توجه بیشتر به جوانان و امیدها جهت پشتوانه سازی تیم های ملی،برپایی مسابقات جایزه بزرگ داخلی با مشارکت هیات های دوچرخه سواری استانها از محورهای مهم این نشست بود.
باتوجه به طولانی شدن این جلسه ادامه این نشست پس از یک ساعت برگزار می گردد.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 1 مهر 1397 - 13:21

تعداد بازديد: 289

کد:104460-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.