FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



دمیتری سوکولوف قاتح دومین مرحله تور ایران شد

سه پیراهن برترین های تور برتن دوچرخه سواران ایرانی در استارت مرحله سوم
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، دومین مرحله از سی و سومین دوره تور ایران-آذربایجان با حضور 71 دوچرخه سوار صبح امروز از شهر ارومیه تا شهر جلفا به مسافت 209.4 کیلومتر برگزار گردید و در پایان دمیتری سوکولوف روز با اقتدار در جایگاه نخست ایستاد و پیراهن طلایی را از تن محمد گنج خانلو درآورد.
در پایان دومین مرحله تور سی و سوم دمیتری سوکولوف از تیم ملی روسیه با زمان 5ساعت و 14دقیقه و 51ثانیه ، محمد رجبلو از تیم ملی ایران و میخائیل استوکمن از تارتلتو بلژیک در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.
تا پایان مرحله دوم پیراهن طلایی برتن دیمیتری سوکولوف از تیم ملی روسیه،پیراهن های امتیازی و سفید برتن محمد گنج خانلو از تیم پیشگامان کویر یزد و پیراهن کوهستان نیز برتن سعید صفرزاده از تیم شهرداری تبریز رفتند.
در بخش تیمی نیز تا پایان مرحله دوم تور ایران تیم ملی روسیه با مجموع زمانی 15 ساعت و 51 دقیقه و 30ثانیه در جایگاه اول و تیم های تارتلتو ایزورکس بلژیک و تیم ملی ایران با زمان مشابه و فاصله زمانی 1دقیقه و 17ثانیه در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند.
لازم به ذکر است سومین مرحله از تور سی و سوم ایران-آذربایجان بین دو شهر جلفا و تبریز به مسافت 155.1 کیلومتر با حضور 68 ورزشکار از 13 تیم برگزار می شود.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 9 مهر 1397 - 22:30

تعداد بازديد: 265

کد:104474-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.