FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



پرتوآذر: مصدومیتم رو به بهبود است

کاپیتان تیم ملی کوهستان بانوان خود را برای قهرمانی آسیا آماده می کند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، فرانک پرتوآذر کاپیتان تیم ملی کوهستان بانوان کشورمان و اولین بانوی مدال آور قهرمانی آسیا در خصوص شرایط و برنامه های خود گفت:
درباره آخرین وضعیت تمرینات خود بیان کرد : فصل گذشته دوچرخه سواریم در شهریور ماه به پایان رسید و در طول فصل گذشته فدراسیون تلاش کرد رسیدگی های لازم را انجام دهد. با شروع فصل جدید دوچرخه سواری ، تمریناتم را به صورت شخصی زیر نظر مربی خود دنبال می کنم. همچنان سر مربی تیم ملی کوهستان مشخص نشده است و تا زمانی که سرمربی انتخاب نشود ، تمرینات تیم ملی آغاز نمی شود. برای فصل جدید تقویم رقابت های خودم را با مربی خود نوشتم و تا 10 روز دیگر به فدراسیون آن را ارائه می دهم .
او افزود : با توجه به عملکرد خوب من در دو رقابت قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی جاکارتا ، اگر در ادامه از سوی فدراسیون و مسئولان حمایت شوم می توانم سهمیه المپیک را کسب کنم. قطعا در ادامه نیاز است که در رقابت های معتبر بیشتری شرکت کنم و با رقبای بهتر از خودم به رقابت بپردازم . مسابقات داخلی برای من چالش برانگیز نیست و لازم است برای بهتر کردن رنکینگ و کسب سهمیه المپیک در رقابت های بین المللی شرکت کنم . پس از قهرمانی جهان سوئیس با مشورت هایی که انجام دادم با یک مربی سوئیسی از راه دور همکاری می کنم و تمام هزینه های این مربی را از خودم پرداخت می کنم.
کاپیتان تیم ملی کوهستان اظهار کرد: در تقویم مسابقاتم ، 15 رقابت برنامه ریزی کرده ام که البته تمام این مسابقات براساس این است که بودجه ی زیادی صرف نشود. در ادامه اعزام های من به بودجه ای که فدراسیون در اختیارم می گذارد بستگی دارد .تقویم رقابت های بین المللی در آبان مشخص می شود. هر ورزشکاری یک زمان اوج دارد و من تمام تلاشم را می کنم در قهرمانی آسیا سال آینده در اوج ورزشی خود باشم. رقابت های قهرمانی آسیا مهمترین بازی برای کسب سهمیه المپیک است.
پرتوآذر گفت: ایران دارای زیر ساخت های مناسبی برای ماده کوهستان است اما متاسفانه با وجود زیر ساخت ها مسیر های مناسبی برای دوچرخه سواری کوهستان احداث نشده است. آخرین مرحله لیگ دوچرخه سواری در اراک برگزار شد که برای اولین بار در اراک یک پیست برای دوچرخه سواری کوهستان احداث شده است که حرکت بسیار خوبی است و امیدوارم ادامه دار شود. من تا پایان شهریور ماه در لیگ شرکت کردم اما مرحله آخر لیگ که در ارک برگزار می شد را به دلیل مصدومیت و تجویز دکتر و مربیم در این رقابت شرکت نکردم. مصدمیتم رو به بهبودی است. در شیراز متاسفانه هنگام تمرین تصادف کردم و آسیب دیدگی من تشدید شد اما با نظارت پزشک روز به روز بهتر می شوم.
پرتوآذر در پایان درباره المپیاد استعداد های برتر ورزشی بیان کرد طبق صحبتی که من با محمودی نایب رئیس بانوان داشتم قرار شد من به عنوان مربی المپیاد استعداد های برتر دختران انتخاب شوم. از ابتدا علاقه داشتم که به دختران ماده کوهستان کمک کنم و تمام تجربیاتم را به آن ها منتقل کنم انتخاب شدن من به عنوان مربی یک مسئولیت بزرگی است اما تلاشم می کنم بهترین عملکرد را از خودم ارائه دهم. علاوه بر من چند مربی دیگر انتخاب شده است برای اینکه در آینده دارای مدال های جهانی شویم لازم است که بر روی تیم های پایه کشورمان سرمایه گذاری کنیم این اقدام بسیار موثر خواهد بود و اگر در ادامه برنامه ریزی ها به صورت منظم باشد می توان تا 10 سال آینده شاهد کسب مدال جهانی باشیم .

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 7 آذر 1397 - 10:26

تعداد بازديد: 251

کد:108551-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.