FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



حضور استعدادهای برتر دوچرخه سواری در آکادمی ملی المپیک

دیدار استعدادهای برتر ورزش دوچرخه سواری کشور با دکتر صالحی امیری در آکادمی ملی المپیک.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، اولین مرحله اردوی استعدادهای برتر ورزش دوچرخه سواری با حضور سی دوچرخه سوار از یازده استان کشور به همراه مربیان استان های مختلف به مدت سه روز در کمپ تیم های ملی دوچرخه سواری و آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.
در اولین روز این اردو ورزشکاران حاضر توسط مربیان استعدادیاب فدراسیون دوچرخه سواری و زیر نظر دکتر رسول هاشم کندی در کمپ تیم های ملی دوچرخه سواری از نظر تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفتند و سپس کلاس آشنایی با مکمل های ورزشی برای آنان برگزار گردید.
صبح امروز نیز ورزشکاران پس از حضور در جشنواره هوای پاک طبق برنامه ریزی انجام شده جهت انجام تست های آمادگی جسمانی به آکادمی ملی المپیک رفتند.
در ابتدا ورود ورزشکاران به آکادمی ملی المپیک دکتر صالحی امیر با حضور در آکادمی ملی المپیک از استعدادهای برتر ورزش دوچرخه سواری کشور بازدید کردند و با حضور در جمع ورزشکاران با آنها گفت و گویی صمیمانه را داشتند.
در ادامه نیز رحمانیون رییس دفتر استعدادیابی و آموزش وزارت ورزش و جوانان به همراه رییس فدراسیون دوچرخه سواری به محل انجام تست های ورزشکاران رفتند و از مراحل انجام تست ها بازدید به عمل آوردند.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 26 دي 1397 - 09:00

تعداد بازديد: 272

کد:111611-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.