FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



بازدید رئیس فدراسیون دوچرخه سواری از اردوی استعدادهای برتر

قمری: دغدغه ای جز تمرین و رسیدن به قله های دوچرخه سواری دنیا نداشته باشید، فدراسیون حامی نخبگان است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، صبح امروز رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با حضور در کمپ تیم های ملی فدراسیون دوچرخه سواری واقع در استادیوم آزادی از روند اولین مرحله اردو تدارکاتی استعداد های برتر دوچرخه سواری کشور و همچنین روند انجام تست های تخصصی توسط مربیان استعداد یاب و نیز روند تعمیر دستگاه های تخصصی دوچرخه سواری بازدید به عمل آورد، اولین مرحله  اردو تدارکاتی استعداد های برتر دوچرخه سواری کشور پس از برگزاری مسابقات استعداد های برتر ورزش پسران(مشهد) و دختران(کرج) و مشخص شدن نفرات برتر توسط فدراسیون دوچرخه سواری برگزار گردید. در بخش دختران ۳۰ ورزشکار از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۵ دی ماه به اولین مرحله اردو دعوت شدند و اردو پسران از ۲۸ لغایت ۳۰ دی ماه در کمپ تیم های ملی در حال برگزاری است.
خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در بازدید امروز خود بیان داشت: با توجه به پوست اندازی دوچرخه سواری در سال های اخیر پس از برگزاری جلسات متعدد با همکاری دفتر استعدادیابی و آموزش وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفتیم اولین دوره اردوی تدارکاتی استعدادهای برتر کشور را در بخش های پسران و دختران در رده سنی نوجوانان برگزار نماییم.
در این دوره از اردوهای تدارکاتی با حضور چندین مربی از طرف فدراسیون که همگی زیر نظر دکتر رسول هاشم کندی فعالیت خواهند کرد تست هایی را ورزشکاران انجام خواهند داد و سپس از بین نفرات دعوت شده برترین های آنها نخبه یابی شده و از میان آنها نفراتی را به اردوهای سرعت،استقامت و کوهستان دعوت خواهیم کرد.
این حرکت بسیار بزرگ در آینده اتفاقات خوشی را به بار خواهد داشت و شاهد موفقیت تیم های ملی کشورمان در آینده نزدیک خواهیم بود.
وی در دیدار با ورزشکاران و مربیان آنها نیز امروز بیان داشت: با تمام توان تلاش کنید و انگیزه خود را از دست ندهید،من به شما اطمینان می دهم با توجه به مذاکرات انجام شده با دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان بسته های حمایتی را برای نخبگان و نفرات منتخبی که به اردوهای آینده دعوت خواهند شد در نظر خواهیم گرفت.

تاريخ  ارسال:شنبه 29 دي 1397 - 14:20

تعداد بازديد: 294

کد:111614-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.