FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



سعادت مند مدیرکل استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان: فدراسیون دوچرخه سواری یکی از بهترین ها در بخش استعدیابی است

رییس فدراسیون دوچرخه سواری و مدیر کل استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان از روند تست های استعدادهای برتر ورزش دوچرخه سواری بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، صبح امروز چهل پسر نوجوان از استعدادهای برتر ورزش دوچرخه سواری به همراه مربیان استعدادیاب فدراسیون دوچرخه سواری جهت انجام تست های آمادگی جسمانی به آکادمی ملی المپیک رفتند.
فدراسیون دوچرخه سواری پس از برگزاری رقابت های استعدادهای برتر ورزش کشور در شهر مشهد طبق تصمیم دکتر رسول هاشم کندی مسوول کمیته استعدادیابی فدراسیون دوچرخه سواری چهل نفر از برترین دوچرخه سواران را از سراسر کشور به اولین مرحله ی اردو تدارکاتی استعدادهای برتر ورزش دوچرخه سواری از تاریخ 28 لغایت 30 دی ماه دعوت کردند.
صبح امروز پس از حضور استعداهای برتر دوچرخه سواری در سالن سنجش کمیته ملی المپیک قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری به همراه سعادت مند مدیر کل استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان با حضور در کمیته ملی المپیک از روند انجام تست های چهل استعداد برتر دوچرخه سواری کشور بازدید کردند و با این ورزشکاران نوجوان و خانواده های آنان نیز گفت و گو صمیمانه ای را صورت دادند.
در ابتدا قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری بیان داشت: به لطف خدا و با همکاری تمامی همکارانم در بخش استعددیابی موفق شدیم به سرعت پس از اتمام رقابت های استعدادهای برتر ورزش نفراتی را انتخاب کنیم و چهل نخبه را به اولین مرحله اردوی استعدادهای برتر دعوت کنیم.
فدراسیون دوچرخه سواری تمام تلاش خود را می کند تا با امید به خداوند بتواند نخبگان را پیدا کند و آنها را تا رسیدن به قله موفقیت حمایت کند.
پس از انجام تست های ارزیابی از سی دختر و چهل پسر حاضر در اولین مرحله اردوی استعدادهای برتر مربیان ما بهترین ها را انتخاب خواهند کرد و با کمک های وزارت ورزش و جوانان پس از پایان امتحانات تحصیلی دانش آموزان دومین مرحله اردوی تدارکاتی استعدادهای برتر را برگزار خواهیم نمود.
سعادت مند مدیر کل استعدادیابی و آموزش وزارت ورزش و جوانان نیز بیان داشت: بسیار جای امیدواری دارد که با حضور چنین ورزشکاران مستعدی در جامعه ورزش موفقیت های بزرگی را در آینده ورزش کشور تجربه کنیم.
فدراسیون دوچرخه سواری یک از برترین فدراسیون های کشور است در بخش استعدادهای برتر چراکه با تمام توان خود و به سرعت پس از اتمام رقابت های کشوری استعدادهای برتر اقدام به برگزاری اردوی تدارکاتی و انجام تست های ارزیابی تخصصی نموده است.
من این اطمینان را دارم که با حمایت های فدراسیون دوچرخه سواری و وزارت و رزش و جوانان و تلاش های شما جوانان به امید خداوند در آینده موفق شویم در رشته المپیکی دوچرخه سواری صاحب مدال شویم در رقابت های المپیک و مسابقات جهانی.
در پایان این بازدید نیز رییس فدراسیون دوچرخه سواری و مدیرکل استعدادیابی و آموزش وزارت ورزش و جوانان با خانواده ها و مربیان مستعدین دوچرخه سواری گفت و گو صمیمانه ای را انجام دادند.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 30 دي 1397 - 09:44

تعداد بازديد: 265

کد:112613-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.