FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



برای پوست اندازی در تیم‌ملی عجله کنیم، پوست جوانان کنده می‌شود!

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری می‌گوید نباید برای پوست اندازی عجله کنیم، چون با این کار نتیجه نمی گیریم بلکه پوست ورزشکاران جوان هم کنده می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری،رییس فدراسیون دوچرخه سواری در مورد عملکرد ملی‌پوشان دوچرخه‌سواری در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: با توجه به اینکه نسل دوچرخه‌سواری ایران در حال تغییر است به همین دلیل ملی‌پوشانی در قهرمانی آسیا شرکت کردند که کم تجربه بودند. تعدادی از بزرگان دوچرخه‌سواری خداحافظی کردند و نسلی روی کار آمده که هنوز با فضای مسابقات بین‌المللی چندان آشنا نیست به همین دلیل اگر می‌بینید عنوان چهارمی کسب می‌شود به خاطر همان بی‌تجربگی است.

* در 18 سال گذشته فقط 4 پیست سیمانی ساخته‌ایم/هزینه اعزام‌ها دو برابر شده است

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری عنوان کرد: مشکل دیگر ما کنار رفتن باشگاه‌ها است، در چند سال گذشته باشگاه‌ها کمک زیادی به دوچرخه‌سواری می‌کردند و ملی‌پوشان در آنجا برای تیم ملی آماده می‌شدند اما حالا این شرایط وجود ندارد. در مقابل کشورهای دیگر که در مقابل ما هیچی نبودند در این چند ساله پیست‌های خوبی ساختند و مربیان خارجی با دانشی را آورده‌اند، اما ما در 17، 18 سال گذشته کلاً 4 پیست افتتاح کرده‌ایم که آن هم سیمانی است.

قمری ادامه داد: پیست‌های ما هیچکدام سرپوشیده نیستند و اردوهای تیم ملی به خاطر شرایط جوی مانند بارندگی و آلودگی هوا تعطیل شده است و به نوعی آب و هوا برای تمرینات ما تعیین تکلیف می‌کند. اگر همانند سال‌های گذشته باشگاه‌ها حضور داشتند و در مسابقات بین‌المللی حاضر می‌شدند کار ما خیلی راحت‌تر می‌شد. طبیعتاً برای پیشرفت باید مربی خوب خارجی بیاید و در مسابقات مختلف شرکت کنیم اما مسائل ارزی همه این‌ها را کنسل کرده است. اعزام ما نسبت به سال گذشته هزینه‌اش دو برابر شده و باید نسبت به شرایط اقتصادی کشور از تیم ملی انتظار داشته باشیم. همه تجهیزات ما وارداتی است و باید ارز هزینه کنیم.
*برای پوست اندازی عجله کنیم، پوست ورزشکاران جوان کنده می‌شود

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: تیم ملی در حال پوست‌اندازی است و جامعه دوچرخه‌سواری باید به ملی‌پوشانی که به تازگی پیراهن تیم ملی را پوشیده‌اند فرصت دهد، ما استعدادیابی را آغاز کرده‌ایم و در حال حاضر 70 دختر و پسر شناسایی شدند و مربیان در حال کار با آنها هستند از میان آنها اگر 10، 15 نفر انتخاب شوند مطمئناً آینده خوبی خواهند داشت. از سوی دیگر ما به دنبال احیای مسابقات آموزشگاه‌ها هستیم و به همین دلیل با آموزش و پرورش جلسه گذاشته‌ایم.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری تأکید کرد: اگر در پوست‌اندازی عجله کنیم نه تنها کارمان به خوبی پیش نمی‌رود بلکه از این طریق پوست ورزشکاران هم کنده خواهد شد. باید برای نتیجه گرفتن شرایط کشور را هم در نظر بگیریم و به جوان‌ترها فرصت دهیم.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 1 بهمن 1397 - 11:57

تعداد بازديد: 270

کد:112615-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.