FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



عباسپور رئیس انجمن دوچرخه سواری دانش آموزی شد

انجمن دوچرخه سواری دانش آموزی کشور پس از سالها تعطیلی با انتصاب عباسپور به عنوان مسئول فعال خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، س از برگزاری نشست های هماهنگی میان فدراسیون ورزش دانش آموزی، معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون دوچرخه سواری در نهایت تفاهم نامه ای میان این دو بخش به منظور از سر گیری دوباره فعالیت های استعدادیابی و آموزش این رشته در مدارس امضاء شد.

به دنبال این مسئله رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی طی حکمی جلیل عباسپور رئیس هیات دوچرخه سواری اصفهان را به عنوان مسئول انجمن دوچرخه سواری دانش آموزی کشور معرفی کرد.

قرار است این انجمن هر چه زودتر، با بررسی وضعیت این رشته در مدارس و رده سنی پایه، زمینه آموزش مربیان و داوران و ورزشکاران و برگزاری مسابقات و برنامه های استعدادیابی را در سطح کشور آغاز کند.

فعالیت انجمن دوچرخه سواری دانش آموزی سالها بود که به حالت تعطیل در آمده و کاری در آن صورت نگرفته بود که با همت دکتر حمیدی معاون وزیر آموزش پرورش، قمری رئیس فدراسیون و بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی از سر گرفته خواهد شد.
جلیل عباسپور رئیس انجمن ورزشی دوچرخه سواری مدارس بیان کرد: تقریبا حدود ۱۰ سال است که انجمن دوچرخه سواری دانش آموزی کشور به طور کامل تعطیل شده و دلیل آن بحث منابع مالی و نبود داور و مربی در آموزش و پرورش بوده است. با حمایت‌های حمیدی از وزارت آموزش و پرورش، حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی و قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در طی نشست‌هایی که داشتند قرار بر این شد اعتبارات مسابقات تامین شود و کلاس‌های مربیگری و داوری برای مربیان تربیت بدنی کل کشور برگزار شود. این حمایت بزرگی برای دوچرخه سواری کشور محسوب می‌شود و می‌تواند در آینده منابع انسانی تیم‌های ملی را تامین کند. در طی این ۱۰ سال در بخش آموزشگاه هیچ طرح استعدادیابی دانش آموزی انجام نشده است.
او گفت: من در حال تنظیم برنامه‌های استعدادیابی دانش آموزی هستم. تا پیش از عید کلاس‌های مربیگری و داوری برای مربیان تربیت بدنی کل کشور برگزارمی شود. پس از آن مسابقات نواحی و استان‌ها را خواهیم داشت و در تابستان ۹۸ مسابقات قهرمانی کشور را پیش رو خواهیم داشت.
عباسپور افزود: طرح استعدادیابی دانش آموزان با هدف شناخت نفرات برتر برای حضور در تیم ملی است که با همت فدراسیون دوچرخه سواری و فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی انجام می‌شود. امیدوارم تمام مسئولانی که در حیطه توانشان هست در هدایت و حمایت این طرح کمک کنند.
او در پایان اظهار کرد: تجهیزات دوچرخه سواری بر روی گرایش بازیکنان برای ورود به دوچرخه سواری تاثیر اندکی دارد، اما اگر توجه کنید تقریبا تمام خانواده‌ها توانیی تهیه یک دوچرخه ساده برای فرزندانشان را دارند. در بخش استعدادیابی همان دوچرخه ساده کار دانش آموز را راه می‌اندازد و هدف ما اجرایی می‌شود. در ادامه باید توجه داشت که آن بازیکنی که به عنوان نفر برتر شناخته شده است باید از تجهیزات کامل دوچرخه سواری برخوردار باشد.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 10 بهمن 1397 - 12:07

تعداد بازديد: 275

کد:115627-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.