FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



میزبانی فدراسیون دوچرخه سواری از وارد کنندگان و فعالان حوضه صنعت دوچرخه

امروز رییس فدراسیون دوچرخه سواری میزبان فعالان حوضه تجارت دوچرخه در کشور بود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، ظهر امروز طبق دعوت رییس فدراسیون دوچرخه سواری از شرکت های فعال در عرصه واردات دوچرخه و تجهیزات مرتبط ،نمایندگان پنج شرکت فعال در این بخش به فدراسیون دوچرخه سواری آمدند.
در جلسه هم اندیشی وارد کنندگان و فعالان دوچرخه سواری ایران با رییس فدراسیون دوچرخه سواری، قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری، خالقی نایب رییس فدراسیون دوچرخه سواری،روشن پور مشاور رییس فدراسیون ،خسرو تبرک مدیر عامل شرکت صبا دوچرخ،محمد حبیبی نماینده شرکت کراس چرخ،محمود دهنوی نماینده شرکت های آباریس آوا و ارکیدمهر،اکبری نماینده شرکت فستوس،سلگی مدیر تیم های ملی،خسروی منش دبیر سازمان لیگ،کربلائی مدیر بازاریابی فدراسیون دوچرخه سواری شرکت کردند.
در این جلسه پیرامون مشکلات شرکت ها در خصوص واردات دوچرخه و لوازم مرتبط به آن بحث و گفت و گو شد و نکات مهمی را نمایندگان شرکت ها به رییس فدراسیون دوچرخه سواری اطلاع دادند.
در پایان این جلسه تصمیم گرفته شد طبق هماهنگی های انجام شده با وزارت ورزش و جوانان نامه ای جهت تسهیل واردات لوازم مورد نیاز دوچرخه سواری ایران به وزارت صنعت و معدن ارسال گردد و در این نامه لیست لوازم مورد نیاز و واجبی که در داخل کشور تولید نمی شودند جهت تسهیل در واردات اعلام گردد.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 15 بهمن 1397 - 14:52

تعداد بازديد: 313

کد:118625-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.