FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



پایان اردوی استقامتی ها

شاگردان هاشم کندی و پراش پس از شانزده روز فردا به خانه می روند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، طبق اعلام سرپرست تیم ملی استقامت در اردوی بندر ماهشهر ملی پوشان کشورمان فردا آخرین جلسه تمرین خود را در این شهر برگزار می کنند.
رامین مهربانی در خصوص شرایط اردوی ماهشهر بیان کرد:
این مرحله از اردوی تیم ملی استقامت کشورمان با حضور 19 ورزشکار(هفده ورزشکار آقا و دو ورزشکار خانم) از روز 14 بهمن ماه زیر نظر رسول هاشم کندی و محمود پراش در بندر ماهشهر با پیگیری های آقایان حضرت بیگی و هاشمی آغاز شد.
ورزشکاران کشورمان در این اردو با شرایط مناسبی که فراهم شده بود تمرینات خوبی را داشتند و طبق برنامه ریزی های انجام شده به اهداف مورد نظر مربیان رسیده اند.
طبق تصمیم مربیان تیم ملی استقامت ورزشکاران کشورمان با توجه به برگزاری رقابتهای لیگ برتر جاده آقایان،تور جوانان کرمان و لیگ بانوان فردا آخرین جلسه تمرینی خود را برگزار کرده و سپس به خانه هایشان می روند و پس از پایان لیگ بانوان در دهه دوم اسفندماه با امید به خداوند دومین مرحله اردوی تیم ملی استقامت برگزار خواهد شد.
این مرحله از اردوی تیم ملی کشورمان در مورخ 14 بهمن لغایت 30 بهمن در بندر ماهشهر استان خوزستان جهت آماده سازی هرچه بهتر برای رقابت های قهرمانی آسیا 2019 جاده ازبکستان برگزار شد.
در این اردو رسول هاشم کندی و محمود پراش به عنوان مربی،رامین مهربانی و دلارام ذاکرانی به عنوان سرپرست و محمود حضوری نیز به عنوان مکانیسین حضور داشته اند.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 28 بهمن 1397 - 09:09

تعداد بازديد: 339

کد:122630-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.