FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



حضور دوازده تیم در تور کرمان

اسلامی: تور امسال 340 کیلومتر مسافت دارد و در اطراف شهر کرمان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، دومین دوره تور جوانان کرمان (تور ولایت کرمان) از 11 لغایت 14 اسفند امسال اغاز خواهد شد.
حسین اسلامی رییس هیات دوچرخه سواری استان کرمان در خصوص برگزاری این تور بیان کرد: به لطف خدا پس از برگزاری موفق اولین دوره این تور در سال 1396 موفق شدیم با همایت های اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان تور ولایت کرمان را در رده سنی جوانان امسال به عنوان یادواره شهدای استان کرمان و جام فجر میزبان باشیم.
امسال با حضور 12 تیم داخلی و خارجی برگزار خواهد شد که پنج تیم از کشورهای اردن،آذربایجان،عراق،لبنان و پاکستان به همراه هفت تیم داخلی (تهران،خراسان رضوی،اصفهان،آذربایجان شرقی و سه تیم از استان کرمان) دوازده تیم شرکت کننده در تور امسال خواهند بود.
تور امسال در چهار مرحله و به مسافت 340 کیلومتر اطراف شهر کرمان برگزار می شود و چهار پیراهن را اهدا می کنیم( بهترین نفراز نظر زمانی،بهترین نفر امتیازی،بهترین نفر کوهستان و بهترین نفر از میان کم سن ترین شرکت کنندگان).
جایزه مجموع برای تور ولایت کرمان مبلغ هفت هزار یورو می باشدو امیدواریم بتوانیم این تور را رای سال 2020 در تقویم اتحادیه جهانی ثبت کنیم.
اسلامی در ادامه بیان کرد: در تور امسال 40 ورزشکار و همراه خارجی از پنج کشور آسیا حضور خواهند داشت.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 09:17

تعداد بازديد: 305

کد:124627-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.