FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



هاشمزهی سکاندار هیات دوچرخه سواری استان سیستان و بلوچستان ماند

مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، صبح امروز (سه شنبه 21 اسفندماه 97) مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان سیستان و بلوچستان به ریاست ادهم کرد مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان برگزار شد.در این نشست اعضای هیات دوچرخه سواری، نمایندگان مربیان داوران، ورزشکاران و هاشمزهی کاندیدای این انتخابات،حضور داشتند.لازم به ذکر است خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری طی نامه ای اختیارات برگزاری این مجمع را به مدیرکل ورزش و جوانان استان داده بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مجمع اظهار داشت: برای توسعه و پیشرفت ورزش دوچرخه‌سواری باید این رشته در سطح استان همگانی شود.
ادهم کرد در ادامه افزود: اداره کل ورزش و جوانان هر گونه تجهیزات سخت افزاری برای توسعه این ورزش و آماده سازی ورزشکاران مساعدت خواهد کرد.
وی همچنین یاد آور شد: هیئت دوچرخه سواری استان برای مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی که در مردادماه 98 برگزار خواهد شد باید تیمی منسجم و یکدست را روانه این مسابقات کند.
وی همچنین در خصوص ثبت اطلاعات ورزشکاران و عملکرد هیات دوچرخه سواری استان در سیستم سامانه مبین که مستقیماً تحت نظارت مقام عالی وزارت ورزش و جوانان قرار دارد تاکید کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان، افزایش آمار بیمه ورزشی ورزشکاران دوچرخه سوار و همچنین برگزاری لیگ دوچرخه سواری بانوان در سطح استان را جزو اولویت های مهم این هیات خواند که باید با جدیت پیگیری شود.
ادهم کرد در پایان نیز گفت: برگزاری تور بین المللی با حضور ورزشکاران برون‌مرزی و همچنین میزبانی مسابقات در سال جدید در تقویم هیات دوچرخه سواری قرار گیرد.
در پایان انتخابات مجمع دوچرخه سواری استان، « نظیر احمد هاشمزهی» با کسب 14 رای از14 رای ماخوذه با اکثریت آرا، برای دومین بار بمدت چهار سال سکاندار هیئت دوچرخه سواری استان سیستان و بلوچستان شد.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 21 اسفند 1397 - 14:04

تعداد بازديد: 373

کد:127640-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.