FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



گزیده اخبار فدراسیون دوچرخه سواری در تعطیلات نوروزی

با تبریک سال نو و ابراز همدردی با خانواده های سیل زده استانهای کشور توجه شما را به گزیده ای از اخبار فدراسیون دوچرخه سواری ایران قرار می دهیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری،اردوی تیم ملی استقامت کشورمان که خود را برای حضور پر قدرت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند از نخستین روزهای سال جدید آغاز شد.15 رکابزن زیر نظر محمود پراش و رسول هاشم کندی اردوی خود را برگزار کردند که متاسفانه شرایط نامساعد جوی و بارش های باران در روزهای ابتدایی سال که منجر به سیل و آب گرفتگی معابر شد،مانع از این شد تا ملی پوشان در سطح جاده های شهری و کوهستانی بتوانند تمرین مورد قبول خود را برگزار کنند.پس از یک هفته تمرین در سالن با آفتابی شدن هوا در روز سیزدهم فروردین ملی پوشان به جاده کمربندی فرودگاه امام خمینی (ره) رفتند و تمرین تایم تریل برگزار نمودند.

*خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی عید نوروز را به هموطنان عزیزمان تبریک گفت.متن این پیام به شرح زیر می باشد:
فرا رسیدن سال ١٣٩٨ را به همه مردم عزیز کشورم خانواده بزرگ دوچرخه سواری تبریک گفته ،برايتان سالی سرشار از شادی وموفقيت آرزومندم.
اميدوارم سال جدید برای مردم ایران زمین و همه ورزشکاران کشورمان در عرصه های داخلی و خارجی ؛ سالی توام با موفقیت ، سال فراوانی و بی نیازی، آرامش و سلامتی ، اقتدار و سربلندی باشد.امید است زیر سایه مولای متقیان علی (ع) و در سال《رونق تولید》پیام رهبر معظم را سرلوحه کار خویش قرار دهیم و برای آینده ای بهتر تلاش و همت کنیم.

*متاسفانه باخبر شدیم بهروز رهبر قهرمان پرآوازه دوچرخه سواری ایران و کاپیتان اسبق تیم ملی در بازیهای آسیایی به دیار باقی شتافت.
در پی درگذشت این مدال آور بازیهای آسیایی خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری ضمن تسلیت به خانواده ایشان در پیامی درگذشت این قهرمان بزرگ دوچرخه سواری را برای جامعه ورزش کشور تلخ و ناراحت کننده عنوان نمود.

*جامعه #دوچرخه_سواری کشور به کمپین حمایت از مردم سیل زده مناطق شمالی کشور پیوستند.روابط عمومی#فدراسیون_دوچرخه_سواری آمادگی ورزشکاران ، پیشکسوتان و هیات های دوچرخه سواری سراسر کشور را جهت حمایت از کمپین#جمعیت_هلال_احمر اعلام نمود و عنوان کرد همچون سنوات گذشته جامعه دوچرخه سواری کشور آماده کمک رسانی و امداد به مردم سیل زده می باشند.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 13 فروردين 1398 - 16:07

تعداد بازديد: 293

کد:129635-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.