FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



قمری: عدم حضور تیمی از آذربایجان شرقی، نقطه‌ ضعف تور سی و چهارم بود

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران اظهار داشت: برگزاری این تور برای من به عنوان نماینده مردم کشورمان در سطح قاره آسیا و حتی فدراسیون جهانی افتخار است. جا دارد به عنوان نماینده جامعه دوچرخه‌سواری و به عنوان مسئول کمیته جاده آسیا از همه عزیزانی که در سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل تلاش کردند تا تور سی و چهارم در سال 98 برگزار شود، تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، در مراسم اختتامیه تور سی و چهارم ایران - آذربایجان، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران اظهار داشت: برگزاری این تور برای من به عنوان نماینده مردم کشورمان در سطح قاره آسیا و حتی فدراسیون جهانی افتخار است. جا دارد به عنوان نماینده جامعه دوچرخه‌سواری و به عنوان مسئول کمیته جاده آسیا از همه عزیزانی که در سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل تلاش کردند تا تور سی و چهارم در سال 98 برگزار شود، تشکر ویژه‌ای داشته باشم.
وی افزود: برگزاری بسیار خوب این تور افتخاری برای کشورمان بود و مسئولان برگزاری تور توانستند تمام امتیازاتی که فدراسیون جهانی برای برگزاری این تور در نظر گرفته بود را کسب کنند.
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران ادامه داد: امسال هم یکی از نواقص این تور یعنی پخش زنده تلویزیونی مرتفع شد و ان‌شاءالله شاهد این باشیم که در سال‌های آینده تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان به سمت حرفه‌ای شدن برود. یکی از نواقصی که ما در این دوره از تور داشتیم، نبود باشگاهی از استان آذربایجان‌ شرقی بود که در سال‌های گذشته به عنوان باشگاه شهرداری و پتروشیمی افتخارآفرینی می‌کردند اما حالا رکابزنان آن‌ها در قالب تیم‌های دیگر در این مسابقات حضور داشتند.
وی در پایان گفت: طبق صحبت‌هایی که با آقای استاندار داشتیم، امیدوارم که در سال آینده شاهد این باشیم که آذربایجان شرقی یک تیم حرفه‌ای، خوب و سطح بالا داشته باشد تا بتوانیم این تور را به جایگاه حرفه‌ای ارتقا دهیم.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 15 مهر 1398 - 08:27

تعداد بازديد: 693

کد:158787-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.