FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



با هدف تحقق شعار هوای پاک حق من، حق تو، حق کره زمین ؛

تور دوچرخه سواری هزار کیلومتری اعضای هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد

با حمایت انجمن دوچرخه سواری اداره کل تربیت‌بدنی سازمان امور دانشجویان و با هدف تحقق شعار هوای پاک حق من حق تو ، حق کره زمین تور هزار کیلومتری با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه رازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، به نقل از دانشگاه رازی کرمانشاه ، توردوچرخه سواری هزار کیلومتری اعضای هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه با هدف تحقق شعار هوای پاک طی 12 روز برگزار گردید . این تور با حمایت فدراسیون دوچرخه‌سواری جمهوری اسلامی ، هیئت دوچرخه‌سواری کرمانشاه و انجمن دوچرخه‌سواری اداره کل تربیت‌بدنی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.
مسیر ۱۰۰۰ کیلومتری این تور از شهر ماکو در شمال غربی ایران آغاز شده و با گذر از مسیر مرز بازرگان و عبور از شهر ارزروم و حرکت به سمت شمال ترکیه و دریای سیاه و شهر ساحلی تراپازون ادامه یافت. سپس با عبور از مرز گرجستان و اقامت کوتاه در این کشور و حرکت از شهر باتومی به سمت دریاچه وان در ترکیه و در نهایت برگشت از شهر خوی و گمرک رازی و ورود به کشورمان به اتمام رسید.
این تور دوچرخه سواری، با شعار هوای پاک حق من، حق تو و کره زمین برگزار شد و ضرورت حمایت از محیط زیست محور این فعالیت ورزشی بود.
گفتنی است دکتر عبدالحمید علیزاده، مدیرکل اموردانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان و عضو هیئت‌علمی دانشگاه رازی، سیاوش همتی از دوچرخه‌سواران باسابقه کرمانشاه، علی اشرف‌ خزایی از استادان تربیت‌بدنی و کوروش بهرامی از اعضای تیم دوچرخه سواری دانشگاه در این تیم حضور داشتند.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 22 مهر 1398 - 14:21

تعداد بازديد: 431

کد:159807-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.