FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



لرستان قهرمان مسابقات نوجوانان کشور شد

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور نوجوانان به میزبانی سمنان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، از صبح پنجشنبه در سمنان مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان آغاز شد و ۷۵ رکابزن از ۲۱ تیم رقابت سنگین و مهیجی را در این دوره از مسابقات برگزار کردند.
این دوره از مسابقات در رده سنی ۸۵-۸۴-۸۳-۸۲ و رشته های رشته های ۲۰۰ متر، ۵۰۰ متر، ۲۰۰۰ متر، استقامت برگزار شد و با توجه به برنامه های ویژه فدراسیون برای این مسابقات با حساسیت بالایی انجام گرفت.
در پایان این مسابقات تیم لرستان به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های اصفهان و کرمان نیز در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.
خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری به همراه دبیر، مدیر تیم های ملی، سرمربی تیم ملی نوجوانان و مسوول کمیته همگانی فدراسیون دوچرخه سواری در محل برگزاری مسابقات نوجوانان قهرمانی کشور حضور یافت و از نزدیک عملکرد رکابزنان را مشاهده نمود.
🔸قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری در پایان این مسابقات اظهار داشت:
▪️ مسابقات دوچرخه سواری نوجوانان قهرمانی کشور در این دوره به صورت کاملا منظم و حرفه ای برگزار شد و جا دارد از زحمات مسوولان اداره ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری استان سمنان به دلیل میزبانی شایسته مسابقات تشکر ویژه ای داشته باشم.
▪️ فدراسیون دوچرخه سواری در راستای پشتوانه سازی تیم های ملی به طور جد المپیاد استعدادهای برتر و برگزاری مسابقات رده سنی نوجوانان را ملاک قرار داد و بنده از همه همکارانم در کمیته استعدادیابی و تیم های ملی خواسته ام با حساسیت بالایی این دو مسابقات را زیر نظر داشته باشند.
▪️ در این دوره از مسابقات نوجوانان قهرمانی کشور 87 رکابزن از 21 استان حضور داشتند که قابل توجه و چشمگیر بود. خوشحالم با هیات های استانی تعامل قابل قبولی وجود داشته و تلاش بر این است تا با برنامه ریزی بلند مدت و اصولی زمینه حضور نسل جدید را به دوچرخه سواری کشور فراهم سازیم.
مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور مسوولان اداره ورزش و جوانان، شورای شهر و هیات دوچرخه سواری استان سمنان که میزبانی شایسته ای در این دوره بودند برگزار شد.

تاريخ  ارسال:شنبه 16 آذر 1398 - 07:29

تعداد بازديد: 796

کد:163872-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.