FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری

مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری با حضور دکتر علی نژاد، خسرو قمری، شروین اسبقیان و روسای هیأت های استانی، چهارشنبه مورخ 2بهمن ماه در مقابل پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، صبح روز چهارشنبه و با حضور دکتر علی نژاد، خسرو قمری، شروین اسبقیان و روسای هیأت های استانی مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد.
خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حاشیه مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری، اظهار داشت: با پیگیری‌ها و درخواست‌هایی که در چند سال گذشته از وزارت ورزش و دکتر سلطانی فر داشتیم، این وزارتخانه با تخصیص یک زمین به ما موافقت کرد تا ساختمان اداری فدراسیون دوچرخه سواری را در آن احداث کنیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه گفت: بیش از ۲۸ سال از عمر ساختمان فدراسیون دوچرخه سواری می‌گذرد. با توجه به نیاز‌هایی که داشتیم از وزارت ورزش خواستیم شرایطی ایجاد کند که فضای اداری فدراسیون دوچرخه سواری در شان این رشته و فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان باشد. آن ساختمان بیش از ۲۰ سال در اختیار فدراسیون دوچرخه سواری قرار داشت اما سندش به نام فدراسیون نبود. با پیگیری‌هایی که کردیم سند این ساختمان جدید به نام فدراسیون زده شد.

قمری افزود: ساختمان جدید مساحتی حدود ۱۰۵۰ متر مربع دارد و امیدوارم تا یک سال آینده بتوانیم ساختمان اداری را احداث کنیم و آن را در اختیار جامعه دوچرخه سواری کشورمان قرار دهیم.

مهدی علی‌نژاد در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری واقع در مجموعه ورزشی آزادی اظهار داشت: فدراسیون دوچرخه‌سواری از چند سال قبل قصد داشت که بخش اداری خود را به مجموعه آزادی و کنار پیست دوچرخه‌سواری منتقل کند. بر همین اساس ساختمان قبلی فدراسیون واقع در خیابان ورزنده با مصوبه مجمع و هیئت‌رئیسه فدراسیون و موافقت وزارت ورزش، به فروش رسید.

وی افزود: این پروژه یک ساله است و دهه فجر سال آینده، ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری افتتاح می‌شود. تأمین اعتبارات لازم برای این کار انجام شده و بابت این مسئله نگرانی نداریم.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره پیست سرپوشیده دوچرخه‌سواری در استان مازندران گفت: این پیست 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و جزو اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران محسوب می‌شود.

تاريخ  ارسال:شنبه 5 بهمن 1398 - 08:05

تعداد بازديد: 579

کد:163918-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.