FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



در بیانیه روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری تاکید شد:
فراخوان فدراسیون دوچرخه سواری برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

فدراسیون دوچرخه سواری طی فراخوانی جامعه ورزش کشور را به حضور گسترده در راهپیمایی دوشنبه ۲۲ بهمن دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، روابط عمومی فدراسیون اطلاعیه ای به شرح زیر منتشر کرد: انقلاب اسلامی کشورمان نتیجه و ثمره خون پاک بهترین فرزندان این ملت در راه رسیدن به اسلام ناب محمدی (ص) است. انقلابی که با معماری بنیان گذار انقلاب، نماد مبارزه با ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار برای جهانیان شد.

ملت همیشه در صحنه و سربلند ایران همواره در چهل و یکمین سالی که از عمر پر فروغ انقلاب اسلامی می‌گذرد با حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، پایبندی آگاهانه خویش به آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ارزشهای انقلاب اسلامی را نشان داده‌اند.

بر همین اساس و در ادامه این راه که وظیفه دینی و شرعی هر ایرانی می باشد، در آستانه چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فدراسیون دوچرخه سواری همراه با آحاد جامعه ورزش به خصوص خانواده بزرگ دوچرخه سواری و با دعوت از همه مردم عزیز ایران اسلامی به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تاکید بر حفظ و حراست از آرمانها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی، با افتخار در کنار سایر اقشار ملت در راهپیمایی روز دوشنبه 22 بهمن ماه شرکت خواهد کرد.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 21 بهمن 1398 - 09:00

تعداد بازديد: 567

کد:163940-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.