FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



پیام تبریک نوروزی رییس فدراسیون دوچرخه سواری

خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری با صدور پیامی فرارسیدن نوروز 1399 خورشیدی را به ملت بزرگ ایران و خانواده بزرگ ورزش کشور تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، رییس فدراسیون دوچرخه سواری در آستانه فرارسیدن نوروز 1399 پیام تبریکی صادر نمود.
متن این پیام به شرح زیر است :
امسال در حالی به استقبال نوروز و آغاز سال جدید خورشیدی می‌رویم که در سالی که گذشت آزمون های بسیاری را سپری نمودیم و تلخی و شیرینی های بسیاری را به جان و دل مشاهده کردیم. فقدان سردار دلها و از دست دادن هموطنان عزیزمان در پرواز اوکراین و حال نیز سایه شوم ویروس کرونا در سالی که گذشت ملت ایران را دچار رنج های بسیاری نمود که دعا می کنم این تلخی ها با ذکر یا مقلب القلوب پایان یاید و به مدد حضور علی ابن موسی الرضا (ع) در کشور عزیزمان، شیرینی و لبخند به خانه های هموطنان عزیزمان بازگردد.
حال که مجبوریم در خانه بمانیم و عید امسال را برخلاف عادات دیرینه مان در منزل سپری کنیم بهتر است به توصیه های بهداشتی مسوولان وزارت بهداشت و درمان را جدی بگیریم و یاری کنیم تا ویروس کرونا نابود شود.
جا دارد به همه پزشکان، پرستاران و سربازان نظام جمهوری اسلامی سلام و درود بفرستیم و بابت همه زحماتی که در این مدت برای مردم عزیزمان کشیده اند قدردانی کنیم.
در این لحظات پایانی سال و فرا رسیدن سال جدید برای همه هموطنان عزیزم آرزوی سلامتی دارم و دعا می کنم خانواده بزرگ دوچرخه سواری نیز زیر سایه امیر الموالمومنین (ع) روزهای خوب و بدون دغدغه ای را سپری کنند.
همچنان درخواست دارم تا از سفرهای نوروزی و دید و بازدیدهای معمول هر ساله پرهیز کنیم و تا ریشه کن شدن این بیماری در خانه های مان بمانیم.
برای موفقیت دوچرخه سواری ایران در سال جدید دعا کنید و بنده به عنوان رییس فدراسیون دوچرخه سواری نوید سالی توام با موفقیت و افتخارآفرینی را به خانواده بزرگ دوچرخه سواری می دهم.

تاريخ  ارسال:پنجشنبه 29 اسفند 1398 - 22:55

تعداد بازديد: 744

کد:163956-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.