FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



علی زنگی آبادی: برگزاری بیست و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری آذربایجان نمایانگر تلاش و جدیت مردان و زنان سخت کوش این دیار است

علی زنگی آبادی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری کشور در جلسه برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تور آذربایجان گفت: برگزاری تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان نمایانگر تلا ش و جدیت مردان و زنان سخت کوش این دیار است. وی در ادامه گفت : برگزاری چنین تورهایی، جایگاه مناسبی برای معرفی توانمندی بالقوه این استان در زمینه های مختلف خواهد بود و مهمتر از آن نمایانگر تلاش و جدیت مردان و زنان سخت کوش این دیار است.
وی افزوده است: امروزه ورزش دوچرخه سواری بیش ا ز پیش در ایجاد نشاط ، شوق و حرارت زندگی در بین مردم ایران اسلامی نقش ایفا می کند و خلق این طراوت و تازگی تاثیر بسزایی در زندگی روزمره همه بر جا می گذارد .
سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری کشور افزود: خرسند از اینکه بیست و پنجمین دوره مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تور آذربایجان در این استان برگزار می شود و آذربایجان با برخورداری از سوابق فرهنگی درخشان خواستگاه شخصیتهای بزرگ موثر در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی و علمی میهن عزیزمان ایران اسلامی است.
وی در آخر بیان داشت: موقعیت را مغتنم شمرده مقدم میهمانان محترم ، ورزشکاران داخلی و خارجی ، مربیان ، مسئولین و داوران عزیز را ارج می نهیم و لازم می دانم از زحمات و تلاش های ارزنده تمامی دست اندرکاران تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند منان برگزاری مسابقاتی پرشور ، باشکوه و موفقیت آمیز را توام با سلامتی برای کلیه ورزشکاران و شرکت کنندگان خواستارم.

تاريخ  ارسال:جمعه 28 خرداد 1389 - 18:24

تعداد بازديد: 200

کد:25557-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.