FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



شش تیم داخلی و نه تیم خارجی برای حضور در بیست و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان

بیست و پنجمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان از تاریخ 12 لغایت 18 اردیبهشت ماه سالجاری برگزار خواهد شد . شش تیم آساک دوچرخ – شهرداری مهریز یزد- دانشگاه آزاد اسلامی- مس کرمان- پتروشیمی تبریز و تیم دوم تبریز برای حضور در این تور مشخص شدند.
با حضور شش تیم داخلی در کنار نه تیم قدر و قدرتمند اروپایی و آسیایی در این دوره از تور شاهد رقابت های مهیج و نزدیک خواهیم بود.
تیمهای خارجی Brisa Spor ترکیه –PCS آلمان –CCN colossi هلند- جمهوری آذربایجان - جمهوری ازبکستان – قزاقستان یک - قزاقستان دو- Heraklion اسپانیا و جمهوری گرجستان برای حضور در این تور 11 اردیبهشت ماه وارد تبریز خواهند شد . همچنین ژان پیر کوپه نول از کشور بلژیک بعنوان نماینده فدراسیون جهانی دوچرخه سواری UCI برای نظارت بر بیست و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان تعیین شده است که 12 اردیبهشت ساعت 2:30 بامداد وارد تبریز خواهند شد .
گفتنی است در بیست و چهارمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان که تیم های مس کرمان – دانشگاه آزاد و پتروشیمی تبریز حضور داشتند تیم پتروشیمی تبریز عنوان قهرمانی تیمی را با زمان 63 ساعت و 27 دقیقه و 55 ثانیه را از آن خود کرد و پس از آن تیم دانشگاه آزاد عنوان سومی رابدست آورد.

تاريخ  ارسال:جمعه 28 خرداد 1389 - 18:24

تعداد بازديد: 198

کد:25558-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.