FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



رافائل سرانو فرناندز از تیم هراکلیون یونان درمرحله چهارم مقام اول بیست و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری آذربایجان را از آن خود کرد

در چهارمین روز از بیست وپنجمین دوره رقابتهای دوچرخه سواری تور بین المللی آذربایجان که باحضور شش تیم داخلی و نه تیم خارجی برگزار شد، رکابزن تیم هراکلیون یونان مقام اول را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:

دراین مرحله که به مسافت 79 کیلومتردر جمهوری نخجوان برگزار شد رافائل سرانو فرناندز از تیم هراکلیون یونان با زمان 1ساعت و51دقیقه و40 ثانیه زودتر از بقیه از خط پایان گذشت و مقام اول این دوره از رقابتها را به خود اختصاص داد.

میثم آملی از تیم ترافیک تهران با اختلاف 10 ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت و بنژامین ادمولر از تیم pcs آلمان با زمان1 ساعت و 51 دقیقه و 56 ثانیه در مکان سوم قرار گرفت.

در پایان مرحله چهارم تور آذربایجان حسین ناطقی همچنان پیراهن امتیازی و استفان کویچف از برسیا اسپور ترکیه پیراهن کوهستان و قادر میزبانی پیراهن طلایی را بر تن دارند.

درمجموع انفرادی پایان مرحله چهارم قادر میزبانی از تیم پتروشیمی تبریز با زمان 12 ساعت و 46 دقیقه و 41 ثانیه همچنان در صدر جدول قراردارد، امیرزرگری از دانشگاه آزاد با زمان 12 ساعت و 47 دقیقه و 32 ثانیه درتعقیب میزبانی است و توبیاس ارلر دیگر دوچرخه سوار تیم پتروشیمی تبریز با زمان 12 ساعت و 47 دقیقه و 40 ثانیه رده سوم جدول انفرادی را به خود اختصاص داد.

تاريخ  ارسال:شنبه 29 خرداد 1389 - 11:45

تعداد بازديد: 172

کد:25585-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.