FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



سومین مرحله توربین المللی دوچرخه سواری ریاست جمهوری-پیراهن های طلایی و امتیازی در اختیار توبیاس ارلرو مهدی علمایی

مرحله اول ودومین روز از سومین دوره مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری ریاست جمهوری امروز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه باپیشتازی تیم پتروشیمی تبریز به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:

صبح امروز اولین مرحله از سومین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ریاست جمهوری در مسیر دور مجموعه ورزشی آزادی و به مسافت 130 کیلومتر برگزار شد که در پایان توبیاس ارلر آلمانی رکابزن تیم پتروشیمی تبریز با کسب پنج امتیاز به پیراهن طلایی مسابقات دست یافت. مهدی علمایی رکابزن تیم آساک دوچرخ نیز با کسب همین امتیاز پیراهن امتیازی (سبز) را برتن کرد.

در مجموع رده بندی انفرادی دو روز تور نیز توبیاس ارلر با زمان 2 ساعت و 56 دقیقه و 2 ثانیه اول شد، میرصمدپورسیدی از تیم پتروشیمی تبریز با زمان 2 ساعت و 56 دقیقه و 16 ثانیه جایگاه دوم را به دست آوردو رامین مهربانی آذر از تیم دانشگاه آزاد با زمان 2 ساعت و 56 دقیقه و 42 ثانیه به رده سوم بسنده کرد.

در رده بندی تیمی مرحله اول نیز پتروشیمی تبریز با زمان 8 ساعت و 21 دقیقه و 45 ثانیه در مکان اول قرار گرفت . دانشگاه آزاد بازمان 8 ساعت و 21 دقیقه و 48 ثانیه پس از این تیم به مقام دوم رسیدو آساک دوچرخ با زمان 8 ساعت و 22 دقیقه و 4 ثانیه توانست رده سوم را به دست آورد.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 28 تير 1389 - 10:37

تعداد بازديد: 188

کد:25604-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.