FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



رکابزن تیم پتروشیمی تبریز فاتح مرحله دوم تور بین المللی دوچرخه سواری ریاست جمهوری

در این مسابقه توبیاس ارلر موفق شد در مسیر 70 کیلومتری کرج- چهارباند جهانشهر فرمانداری با کسب مقام قهرمانی پیراهن طلایی و امتیازی توررا ازآن خود کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:

دراین مرحله توبیاس ارلر توانست با زمان یک ساعت و 32دقیقه و 9 ثانیه به مقام اول دست یابد.

پس ازوی هانس کریستیان گراسمان از تیم PCS آلمان با 4ثانیه اختلاف برسکوی دوم ایستاد ومهدی علمایی از تیم آساک دوچرخ با 2 ثانیه اختلاف از نفر دوم در جایگاه سوم قرار گرفت.

درمجموع رده بندی امتیازی: توبیاس ارلرازتیم پتروشیمی تبریزبا کسب 20 امتیاز درصدر ایستاد، مهدی علمایی از تیم آساک دوچرخ با کسب 8 امتیاز درجایگاه دوم قرارگرفت و حسین علیزاده از تیم نیروی زمینی ارتش با 3 امتیاز رده سوم راکسب کرد.طبق قوانین مسابقات فردا مهدی علمایی با پیراهن امتیازی رکاب می زند.

در مجموع رده بندی تیمی امروز تیم آساک دوچرخ با زمان 4 ساعت و 37 دقیقه و 46 ثانیه اول شد، تیم پتروشیمی تبریز بازمان 4 ساعت و 38 دقیقه و 27 ثانیه و تیم PCS آلمان با زمان متشابه به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

درمجموع رده بندی کلی دومرحله، تیم پتروشیمی تبریز با کسب زمان 13 ساعت و 29 دقیقه و 4 ثانیه برسکوی نخست قرار گرفت، تیم دانشگاه آزاداسلامی بازمان 13 ساعت و 30دقیقه و59 ثانیه دوم شد و تیم آساک دوچرخ بازمان 13ساعت و31 دقیقه و 19 ثانیه مقام سومی تیمی را به دست آورد.

دراین دوره از مسابقات تور بین المللی ریاست جمهوری رکابزنان 19 تیم متشکل از 12 تیم خارجی و 7 تیم داخلی با یکدیگر به رقابت می پردازند، که تیم های ایرانی تاکنون پیشتاز این دوره از مسابقات بوده اند.

گفتنی است: سومین مرحله از تور بین المللی دوچرخه سواری ریاست جمهوری شنبه 25 اردیبهشت ماه به اتمام می رسد.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 28 تير 1389 - 11:26

تعداد بازديد: 184

کد:25607-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.