FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



پتروشیمی تبریز در راس جدول رده بندی تور بین المللی دوچرخه سواری ریاست جمهوری

درسومین مرحله تور بین المللی دوچرخه سواری ریاست جمهوری پتروشیمی تبریز نماینده دوچرخه سواری ایران با اقتدار توانست عناوین نخست بخش های مختلف تور رابه دست آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری :

سومین مرحله تور بین المللی دوچرخه سواری ریاست جمهوری ازسه شنبه 21 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی هئیت دوچرخه سواری استان تهران در حال برگزاری است، که با اتمام مرحله سوم این رقابتها نتایج زیر به دست آمد.

درمجموع رده بندی انفرادی: حسین عسگری از پتروشیمی تبریز بازمان 7ساعت و 53 دقیقه و 4 ثانیه در رده نخست قرارگرفت، صمدپورسیدی هم تیمی وی با زمان 7 ساعت و 53 دقیقه و 21 ثانیه جایگاه دوم را ازآن خودکردو توبیاس ارلر دیگر نماینده تیم پتروشیمی تبریز با زمان 7 ساعت و 53دقیقه و 28 دقیقه در رده سوم قرار گرفت.

در رده بندی تیمی : پتروشیمی تبریزبازمان 23 ساعت و 39 دقیقه و 18 ثانیه اول شد، دانشگاه آزاد با زمان 23 ساعت و 43 دقیقه و 54 ثانیه و نیروی زمینی ارتش با زمان 23 ساعت و 55 دقیقه و 23 ثانیه در رده های بعدی قرار گرفتند.

دررده بندی امتیازی:توبیاس ارلر رکابزن آلمانی تیم پتروشیمی تبریزبا 10 امتیاز صدرنشین این بخش شد، مهدی علمایی با 8 امتیاز و الکین آسادو از جمهوری آذربایجان با 5 امتیاز در رده های دوم وسوم قرار گرفتند.

در بخش کوهستان:امیرزرگری از تیم دانشگاه آزاد با 14 امتیاز، حسین عسگری پتروشیمی تبریز با 10 امتیاز و قادر میزبانی هم تیمی وی با 8 امتیاز به مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

در این رقابتها حسین علیزاده از تیم نیروی زمینی ارتش پیراهن جوان ترین ورزشکاررا به تن خواهد کرد.

پس ازکسب پیراهن طلایی از سوی حسین عسگری، میر صمد پورسیدی به عنوان بهترین ورزشکار شناخته شد.

توبیاس ارلر از پتروشیمی تبریز و امیرزرگری نیز از دانشگاه آزاد به ترتیب پیراهن های امتیازی و کوهستان را برتن خواهند کرد.

گفتنی است :دردو مرحله نخست رقابتها پیراهن طلایی در اختیار توبیاس ارلر قرار داشت، که در مرحله چهارم حسین عسگری این پیراهن را برتن خواهد کرد، توبیاس در مرحله دوم پیراهن امتیازی را دراختیار داشت که در مرحله اول این پیراهن در اختیارمهدی علمایی ازتیم آساک دوچرخ قرار داشت.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 28 تير 1389 - 11:29

تعداد بازديد: 180

کد:25608-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.