FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



دومین روز از رقابتهای لیگ برتر کورسی آقایان

دومین روز از نخستین مرحله رقابتهای لیگ برتر دوچرخه سواری کورسی آقایان در رده سنی بزرگسالان صبح امروز در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:
صبح امروز چهارشنبه پنجم خرداد ماه دوچرخه سواران یازده تیم باشگاهی در 4 رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نتایج زیر به دست آمد:
در رشته تیم اسپیرینت مقدماتی: تیم آساک دوچرخ بازمان 1 دقیقه و 3 ثانیه توانست اول شود، دانشگاه آزاد با زمان یک دقیقه و 3 ثانیه و 9 صدم ثانیه دوم شد و تیم شهرداری مهریز نیز با زمان 1 دقیقه و 5 ثانیه و 75 صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.
در رشته امنیوم یک دورمتحرک: آروین معظمی گودرزی از تیم پتروشیمی تبریز با زمان 19 ثانیه و 53 صدم ثانیه اول شد، محمدرجبلو از آساک دوچرخ با همین زمان در رده دوم قرار گرفت و حمید خمسه از تیم پیکان با زمان 19 ثانیه و 59 صدم ثانیه مقام سوم این رشته را به دست آورد.
در رشته اومنیوم دور امتیازی :حسین ناطقی از دانشگاه آزاد اول شد و میثم امینی از نیروی هوایی ارتش و محمد رجبلو از آساک دوچرخ به ترتیب در رده های دوم وسوم قرار گرفتند.
در رشته اومنیوم دور حذفی: حسین ناطقی رکابزن تیم دانشگاه آزاد به مقام اول دست یافت، محمد رجبلو دوچرخه سوار تیم آساک دوچرخ دوم شد و آروین معظمی گودرزی نماینده پتروشیمی تبریز به کسب مقام سومی بسنده کرد.
گفتنی است: ادامه این رقابتها در ساعت 16 در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می گردد.







تاريخ  ارسال:چهارشنبه 30 تير 1389 - 11:57

تعداد بازديد: 192

کد:25635-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.