FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



رقابتهای لیگ برتردوچرخه سواری کورسی آقایان ؛اتمام رقابتهای پیست

نخستین مرحله از رقابتهای لیگ برتردوچرخه سواری کورسی ایران از چهارم لغایت هفتم خرداد ماه سال جاری در 2 ماده پیست و جاده در مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری می باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:

این رقابتها عصر امروز پنج شنبه ششم خردادماه در رشته پیست پیگیری شد که پس از پایان مسابقات نتایج زیر به دست آمد:

ساعت 17 در رشته اومنیوم سه کیلومتر تعقیبی: آروین معظمی گودرزی از تیم پتروشیمی تبریز با زمان 3 دقیقه و 27 ثانیه اول شد، محمد رجبلو از آساک دوچرخ بازمان 3 دقیقه و 32 ثانیه و 66 صدم ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت و میثم آملی ازترافیک تهران با زمان 3 دقیقه و 34 ثانیه و 58 صدم ثانیه سوم شد.

ساعت 18 در رشته اومنیوم اسکرچ (5/7 کیلومتر ): میثم آملی از ترافیک تهران اول شد، حمید بیک خورمیزی از شهرداری مهریز یزد مقام دوم را به دست آورد و هادی حسینی از نیروی هوایی ارتش به کسب مقام سوم بسنده کرد.

ساعت 19 در اومنیوم یک کیلومتر: آروین معظمی گوردزی نماینده تیم پتروشیمی تبریز با زمان 1 دقیقه و 5 ثانیه و 9 صدم ثانیه رده اول را به خود اختصاص داد، حسین ناطقی دوچرخه سوار تیم دانشگاه آزاد و محمد رجبلو رکابزن آساک دوچرخ به ترتیب با زمان های 1 دقیقه و 7 ثانیه و 12 صدم ثانیه و 1 دقیقه و 8 ثانیه و 65 صدم ثانیه به مقام های دوم وسوم دست یافتند.

نتایج کلی رقابتهای اومنیوم: آروین معظمی گوردزی از پتروشیمی تبریز، حسین ناطقی از دانشگاه آزاد و محمد رجبلو از آساک دوچرخ به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

گفتنی است: فردا جمعه هفتم خرداد ماه ساعت 9 صبح مسابقات در رشته استقامت جاده به مسافت 115 کیلومتر در جاده فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار می شود.

تاريخ  ارسال:جمعه 1 مرداد 1389 - 11:09

تعداد بازديد: 173

کد:25637-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.