FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



جامعه دوچرخه سواری همگام با جامعه ورزش، یاد و خاطره امام خمینی (ره) را گرامی داشتند

درآستانه سالگرد عروج ملکوتی بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران، جامعه دوچرخه سواری همگام با جامعه ورزش ایران با حضور درمرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمانهای بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:

این همایش که با حضور دکتر سعیدلو معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی، معاونین و مدیران ستادی سازمان،روسای فدراسیون های ورزشی از جمله علی زنگی آبادی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری، محمدرضا کاشانی دبیر فدراسیون، اعضای فدراسیون،سرپرستان، مربیان،دوچرخه سواران تیم ملی و کاروان های دوچرخه سواری از استان های سراسر کشور برگزارشد، که دراین مراسم حجت الاسلام سيد حسن خمينی نوه امام راحل(ره) طی سخنانی با تجليل از حضور پر شور جامعه ورزش در مرقد حضرت امام(ره) گفت:حضور در جمع ورزشکاران همواره برای من نشاط آور بوده و امروز هم از اينکه در جمع شما هستم احساس بسيار خوبی دارم.
وی افزود: من خودم را جزو شما می دانم چرا که هنوز هم خودم را يک ورزشکار می دانم و از اين بابت خرسند و خوشحالم.
حجت الاسلام سيد حسن خمينی با اشاره به اين که امام راحل همواره به ورزش و داشتن جامعه يی سالم تاکيد می فرمودند گفت: در ورزش بايد به گونه ايی برنامه ريزی شود که با توسعه ورزش همگانی و قهرمانی ناهنجاريها از جامعه رخت بر بندد و من با مرور برنامه های ورزش ايران آينده درخشانی را برای جوانان ايرانی پیش بينی می کنم.
نوه امام راحل (ره) افزود:سازمان تربيت بدنی توفيقات خوبی به دست آورده و يقينا هر اندازه که اين توفيقات بيشتر شود به توسعه ورزش همگانی در کشور کمک فراوانی می کند.
در اين مراسم محمد رضا آذرشکيب قهرمان ملی پوش کشتی کشورمان ميثاق نامه ورزشکاران را با آرمان های امام خمينی (ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آيت الله العظمی خامنه ای قرائت کرد.

متن کامل میثاق نامه ورزشکاران به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحيم
( ميثاق نامه )
اللهم عجل لوليك الفرج و العافيه و النصر
سلام بر پيامبر عظيم الشان اسلام ، سلام بر امام عصر حضرت مهدي (عج) ، سلام بر خميني روح خدا، بت شكن زمان
و نايب برحقش حضرت آيت ا... العظمي خامنه اي رهبر معظم انقلاب

آن روح الهي كه ولادتش همزمان باسالروز ولادت دخت نبي مكرم اسلام ،‌اهدافش منشا تحولي عظيم در تاريخ ايران و جهان و آرمان هايش نشات يافته از دين مبين اسلام است با ايمان و رهبري حكيمانه خود انقلاب كبير اسلامي را بنيان نهاد .
اينك پس از گذشت بيست و يك سال از رحلت جانسوز آن عزيز سفر كرده ، خرسند و مفتخريم كه با ارج نهادن به آرمان هاي والاي آن امام همام و پيروي مستمر از امر ولايت ، پرچم پر افتخار ايران اسلامي با صلابت تر از هميشه بر بلنداي قله هاي رفيع عدالت خواهي و مهرورزي در اهتزاز است ايران اسلامي اكنون با همت و تلاش مضاعف دانشمندان جوان و مخلص و عالم خود دستيابي به تكنولوژي هاي پيشرفته جهان را براي ميهن اسلامي به ارمغان آورده و درجرگه معدود كشورهاي توليد كننده علم ، با سرعتي فراتر از دنياي امروز قرار گرفته است ، امروز نگاه مردم آزادي خواه جهان به حركت ملت شجاع و غيور ايران اسلامي است تا با پيشرفت هاي بي نظير، عرصه بين الملل را بر زورگويان غرب و در راس آنها آمريكا و اسراييل غاصب تنگ نمايد .
بي شك جامعه ورزش كه قهرمانان و پهلوانان آن به عنوان سفيران جمهوري اسلامي ايران طي سالهاي اخير برسكوهاي پر افتخار جهاني ، آسيايي و المپيكي نايل گشته اند امروز اعم از ورزشكاران، مربيان، داوران ، پيشكسوتان و تمامي دست اندركاران ورزش، از سراسر ميهن اسلامي گرد هم آمده اند تا همچون قطره اي از درياي خروشان ملت قهرمان ايران بااندوهي جانكاه، ضمن تجديد ميثاق با آرمانهاي بلند امام عزيز، با رهبرمعظم انقلاب اسلامي نيز تجديد بيعت نمايند. ودر راه استقرار كامل عدل الهي در ميهن اسلامي به سان سر بازان گمنام عرصه تلاش و ايثار از ارائه خدمات صادقانه دريغ نورزند.
در اين خصوص جامعه ورزش كشور اعلام مي دارد:

1-تا پاي جان به آرمانهاي مقدس معمار كبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) پاي بند و وفا دار خواهيم ماند .
2-دراجراي رهنمود هاي مقام عظماي ولايت حضرت آيت ا... خامنه اي از هر گونه استقامت و پايداري دريغ نمي ورزيم.
3-در اجراي قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران بعنوان ميثاق با امام راحل و شهداي گرانقدر، تلاش وكوشش مي نماييم.
4-در حفظ و حراست ازاركان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كوشا و در پي تحقق آرمان هاي ملت عزيز درعرصه جهاني ورزش به ويژه به هنگام شركت در فعاليت هاي بين المللي و جهاني به عنوان سفيران فرهنگي جمهوري اسلامي ايران از جان مايه خواهيم گذاشت.
5-جهت اهتزاز پرچم مقدس سه رنگ جمهوري اسلامي ايران در مسابقات بين المللي و جهاني و المپيك از هيچ كوششي فرو گذار نخواهيم كرد.
6-براي ترويج و اشاعه فرهنگ پهلواني و جوانمردي در ورزش كوشا خواهيم ماند.
7-در جهت اشاعه فرهنگ ورزش همگاني به منظور حفظ سلامتي و شادابي تمامي افراد جامعه تلاش خواهيم نمود .
خداوندا ماراملزم به اين ميثاق نامه و عامل به آن بگردان
والسلام عليكم و رحمه ا.. و بركات

تاريخ  ارسال:جمعه 1 مرداد 1389 - 14:12

تعداد بازديد: 180

کد:25656-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.