FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



در سفر سرپرست فدراسیون دوچرخه‌‌سواری به اراک بررسی شد:راهکارهای ارتقای کمی و کیفی تور میلاد دونور و برگزاری هرچه بهتر دوازدهمین دوره تور

در سفر سرپرست فدراسیون دوچرخه‌‌سواری به اراک، راهکارهای ارتقای کمی و کیفی تور میلاد دونور و برگزاری هرچه بهتر دوازدهمین دوره این تور بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:

علی زنگی‌آبادی در این سفر ضمن دیدار با معاون عمرانی و معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی، توجه به تورهای داخلی را از اولویت‌های فدراسیون دوچرخه‌سواری عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تور میلاد دو نور از تورهای با اهمیت بوده است، تصریح کرد: امیدواریم با تعامل هرچه بیشتر مسوولان استان مرکزی با فدراسیون دوچرخه‌سواری، شاهد ارتقای سطح کمی و کیفی این تور در سال جاری باشیم.

زنگی‌آبادی با بیان اینکه تورهای بین‌المللی کشور باید به بهترین شکل و بهتر از دوره‌های قبل برگزار شوند، اظهار کرد: از دوماه قبل رایزنی‌های خود را برای دعوت از تیم‌های خوب خارجی برای حضور در دوازدهمین دوره تور میلاد دو نور آغاز کرده‌ایم و هدف فدراسیون در سال جاری این است که از تیم‌هایی برای حضور در تورهای داخلی دعوت کند که سطحی بالاتر از تیم‌های کشورمان داشته باشند.

مدیرکل تربیت بدنی استان مرکزی در ادامه این نشست بیان کرد: اولویت نخست تربیت بدنی استان در برگزاری دوازدهمین دوره تور بین‌المللی میلاد دو نور، ارتقای سطح کیفی تور با دعوت از تیم‌های خوب خارجی است.

خسرو قمری با تقدیر از حمایت‌های فدراسیون دوچرخه‌سواری افزود: همین که مسوول فدراسیون با سفر به اراک، شخصا پیگیر روند برگزاری تور میلاد دو نور شده است، از ارزش بالایی برای ما برخوردار است.

مدیرکل تربیت بدنی استان مرکزی تصریح کرد: در دیداری که در حضور سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری با معاونین استاندار داشتیم، قرار شد هزینه‌های اجرایی در داخل استان تامین شود تا شاهد برگزاری هرچه بهتر دوازدهمین دوره تور میلاد دونور در سطح استان باشیم.

گفتنی است، معاونین عمرانی و سیاسی امنیتی استاندار مرکزی هم در دیدار با سرپرست فدراسیون دوچرخه ‌سواری، آمادگی خود را برای ارتقای این رشته در سطح استان و برگزاری هرچه بهتر دوازدهمین دوره تور بین‌المللی میلاد دو نور اعلام کردند و قول مساعد دادند که در بخش هزینه ها در حد لازم کمک نمایند.

تاريخ  ارسال:جمعه 1 مرداد 1389 - 16:11

تعداد بازديد: 178

کد:25664-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.