FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



برای حضور موفق در بازی ها آسیایی گوانگجو ؛دعوت برترین دوچرخه سواران در دو بخش بانوان و آقایان به اردوی تیم ملی

فدراسیون دوچرخه سواری به منظور حضور موفق کاروان رکابزنان ایران در مسابقات آسیایی 2010 گوانگجو برترین دوچرخه سواران سراسرکشور را به مرحله دوم اردوی تیم ملی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:

دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان از 19/3/89 به مدت 20 روز در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود، که برترین رکابزنان در دو رشته سرعت و نیمه سرعت و در دو بخش بانوان و آقایان به این اردو دعوت شدند.

درمراحل بعدی اردو رکابزنان تیم ملی که در تیم های پتروشیمی تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی عضویت دارند به این نفرات اضافه خواهند شد. در پایان مرحله دوم اردو، تعدادی از رکابزنان از فهرست تیم ملی خط خواهند خورد.

اسامی افراد دعوت شده به اردوی تیم ملی به شرح زیر میباشد:

در رشته سرعت ( آقایان ) : امیر خدیوی، حسنعلی ورپشتی و علیرضا احمدی از استان چهارمحال بختیاری، علی مرشدلو ازخراسان رضوی، احسان خادمی از خوزستان، سینا نشاط ور از گلستان، رضا جبرئیلی و احمد اصغر پور ازمازندران، محمود و محمد پراش از تهران، علی علی عسگری از کرج، فرزین عرب از لرستان و فرشید فارسی نژادیان از کرمان.

در رشته نیمه سرعت ( آقایان ) : آروین معظمی گودرزی و علی ترابی از لرستان، محمد رجبلو و علیرضا حقی از تهران، صادق مظفری از کرمان ، حامد جنت از اصفهان، مهدی علمایی از کرج، حسین علیزاده و بهنام خسروشاهی از آذربایجان شرقی، میثم رضایی و میثم آملی از قزوین ومصطفی سید رضایی از یزد.

دررشته سرعت( بانوان ): زهرا صادق زاده، نسیم خدری، زیبا مهینی از تهران، مریم پورحسین از مازندران.

در رشته نیمه سرعت(بانوان): مریم جلالیه، نیکناز فاضلی، فرزانه شریفی از تهران، عادله نوری از اصفهان، مریم عابدی از خراسان رضوی و الهام افشاردوست از قزوین.

تاريخ  ارسال:جمعه 1 مرداد 1389 - 16:22

تعداد بازديد: 208

کد:25666-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.