FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



بابرگزاری رقابتها در رشته تایم تریل جاده ؛مسابقات قهرمانی کشور دوچرخه سواری پیشکسوتان به اتمام رسید

عصر روز گذشته یکشنبه22 خرداد ماه سومین و آخرین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور پیشکسوتان، با حضور 25 تیم در رشته تایم تریل جاده به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور پیشکسوتان ایران از 21/3/89 الی 23/3/89 با حضور 25 تیم از استانهای سراسر ایران در 10 رده سنی و در مواد پیست و جاده به میزبانی استان خراسان رضوی و در شهرستان مشهد برگزار شد.

با برگزاری سومین و آخرین روز رقابتهای دوچرخه سواری پیشکسوتان در رشته تایم تریل جاده نتایج زیر به دست آمد:

در رده سنی (39 -35) : رضا امیرپور از خراسان رضوی، سهراب پیل تن از فارس و مهدی باقری باقی از تهران به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

در رده سنی (44-40 ) : امید اسفندیاری از توابع تهران در سکی اول قرار گرفت، بهمن گلبارنژاد از اردبیل دوم شد و جواد دنیادیده از آذربایجان شرقی به کسب مقام سوم بسنده کرد.

در رده سنی (49- 45) : اکبر کلانتری از تهران اول شد. علی اصغرپیوندی از خراسان رضوی و حسین علیزاده از خراسان جنوبی به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

در رده سنی( 52- 50 ) : حسن عباسی از مازندران بر سکوی قهرمانی جای گرفت، حمید خاوری از خراسان رضوی به مقام نائب قهرمانی دست یافت و صادق یعقوبی از زنجان به کسب مقام سومی بسنده کرد.

در رده سنی (55- 53) : علی پور مهر از تهران، احمد برزگر از کیش –قشم و کیومرث عجمی از همدان به ترتیب بر سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند.


در رده سنی (58- 56) : علی اصغر سیفی از مازندران اول شد، صمد برهان حقیقی از کیش –قشم به مقام دوم دست یافت و حسین عبدالهی از کرمان سوم شد.

در رده سنی (61 – 59): اکبرروحی از زنجان ، صمد خسروآبادی از تهران و عبدالرحمان فاتح دهکردی از چهارمحال بختیاری مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رده سنی (64- 62) : جلیل منتسری از کیش – قشم به مقام نائب قهرمانی دست یافت، ناصر عرب زاده از قم دوم شد و علی جان تنکابنی از مازندران به مقام سوم دست یافت.

در رده سنی (69- 65) : مالک محجور از خراسان رضوی، سید محمد مذهبی از یزد و حسین میرعلافیان از مازندران به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در رده سنی (70 سال به بالا) : اکبر هما مقدم از اصفهان قهرمان شد، قادر کربلایی حسن از یزد به مقام نائب قهرمانی دست یافت و رضا میرآیی از مازندران به کسب مقام سومی بسنده کرد.



تاريخ  ارسال:جمعه 1 مرداد 1389 - 20:25

تعداد بازديد: 194

کد:25674-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.