FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



مسابقات دوچرخه سواری قهرمان کشوری پیشکسوتان؛ رکابزنان تیم خراسان رضوی در راس جدول رده بندی

با اتمام مسابقات دوچرخه سواری قهرمان کشوری پیشکسوتان،
رکابزنان تیم خراسان رضوی با 3159 امتیاز فاتح این دوره از رقابتها شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:

مسابقات دوچرخه سواری قهرمان کشوری پیشکسوتان از 20 الی 24 خرداد ماه سال جاری به میزبانی استان خراسان رضوی و در شهرستان مشهد با حضور 130 رکابزن در قالب 25 تیم از هئیت های دوچرخه سواری سراسر کشور، در10 رده سنی برگزار شد که با اتمام مسابقات ، رده بندی مجموع انفرادی و تیمی رقابتها در پنج رشته( پیست و جاده) اعلام شد.

درمجموع رده بندی انفرادی:

دررده سنی ( 39- 35) : رضا امیر پور از خراسان رضوی، سهراب پیل تن از فارس و مهدی باقری باقی ازتهران به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

در رده سنی (44- 40) : مجیدربیعی از تهران بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، امیر اسفندیاری از توابع تهران به مقام نائب قهرمانی دست یافت و سیامک ادبی از کرمانشاه بر سکوی سوم جای گرفت.

در رده سنی(49- 45) : اکبر کلانتری از تهران، محسن حریرچی از خراسان رضوی و حسین علیزاده از خراسان جنوبی به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

در رده سنی (52- 50) : حسین عباسی از مازندران، محمدرضا باجول از اصفهان و صادق یعقوبی از زنجان به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.


در رده سنی (56- 53) : علی پورمهر از تهران اول شد، احمد برزگر از کیش – قشم به مقام دوم دست یافت و

کیومرث عجمی از همدان بر سکوی سوم قرار گرفت.

دررده سنی (58- 57) : صمد برهان حقیقی از کیش – قشم بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، علی اصغر سیفی از مازندران نائب قهرمان شد و ایرج برویس از تهران به کسب مقام سومی بسنده کرد.

در رده سنی ( 61- 59) : اکبر روحی از زنجان اول شد، صمد خسرو آبادی از تهران و ناصر مینایی از قزوین به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

در رده سنی (64- 62) : جلیل منتسری از کیش – قشم، علی جان تنکابنی از مازندران و ناصر عرب زاده از قم به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

دررده سنی (69- 65) : مالک محجور نماینده تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت، محمد مذهبی دوچرخه سوار تیم یزد مقام دوم را کسب کرد و حسین میرعلافیان از مازندران در رده سوم قرار گرفت.

در رده سنی (70 سال به بالا) : اکبر هما مقدم از اصفهان، خسرو جلیلوندی از مرکزی و قادر کربلایی حسن از یزد به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در رده بندی تیمی: تیم های خراسان رضوی با 3159 امتیاز، مازندران با 3141 امتیاز، تهران با 2762 امتیاز، کیش با 2132 امتیاز، اصفهان با 2081 امتیاز و قزوین با 1743 امتیاز به ترتیب در رده های اول تا ششم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفتند.



تاريخ  ارسال:جمعه 1 مرداد 1389 - 20:39

تعداد بازديد: 190

کد:25675-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.