FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



مراسم اختتامیه مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور پیشکسوتان؛ اختصاص 300 دستگاه دوچرخه به پیست های در دست احداث

شب گذشته یکشنبه23خرداد ماه در مراسم اختتامیه مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور پیشکسوتان، زنگی آبادی از افتتاح 4 پیست دوچرخه سواری در شهرهای مشهد، اهواز، تبریز و کرمان و همچنین از اختصاص 300 دستگاه دوچرخه به پیست های در دست احداث خبرداد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور پیشکسوتان ایران از 20 الی 23 خردادماه با حضور بی سابقه 130 رکابزن در قالب 25 تیم از هئیت های دوچرخه سواری سراسر کشور در 10 رده سنی و در دو رشته پیست و جاده به میزبانی هئیت دوچرخه سواری استان خراسان رضوی و در شهرستان مشهد برگزارگردید.

شب گذشته یکشنبه 23 خرداد ماه مراسم اختتامیه این رقابتها برگزار شد،در این مراسم علی زنگی آبادی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری از میزبانی خوب وقابل قبول مسئولان هئیت دوچرخه سواری استان خراسان رضوی قدردانی نمود و عنوان کرد: برنامه ریزی ها و تلاش گسترده ای در دو بخش حرفه ای وهمگانی درحال انجام است که امیدوارم این امر موجب توسعه و رشد ورزش دوچرخه سواری در کشور شود.

وی استعدادیابی را یکی از اولویت های اصلی فدراسیون دوچرخه سواری برشمرد و افزود: اقدامات جامع و کاملی برای گسترش فعالیت دوچرخه سواری در بخش های مختلف فدراسیون از جمله بانوان، مربیان و داوران در حال پیگیری است.

زنگی آبادی از افتتاح 4 پیست دوچرخه سواری در شهرهای مشهد، اهواز، تبریز و کرمان و همچنین ساخت پیست سرپوشیده ساری خبردادو گفت: تعداد 300 دوچرخه به این پیست ها اختصاص داده شده است و با افتتاح این اماکن شهرهای مذکور به عنوان مراکز استعدادیابی فعالیت خواهند کرد.

در این مراسم همچنین رئیس هئیت دوچرخه سواری استان خراسان رضوی ضمن تقدیر از زحمات سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری گفت: خوشحالیم که اهالی ورزش دوچرخه سواری در راس این فدراسیون قرار دارند.

محمدآصفی یزدی ورزش دوچرخه سواری را نیازمند حمایت جدی مسئولان دانست و پیشنهاد کرد که از این پس یک روز نیز به عنوان روز ملی دوچرخه سواری در تقویم رسمی کشور ثبت شود.

تاريخ  ارسال:جمعه 1 مرداد 1389 - 20:47

تعداد بازديد: 172

کد:25676-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.