FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



بابرگزاری رقابتها در رشته دانهیل؛ مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور کوهستان در رده سنی بزرگسالان به پایان رسید

بعد از ظهر امروز شنبه 29 خردادماه مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور کوهستان در رده سنی بزرگسالان با برگزاری رقابتها در رشته دانهیل به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور کوهستان در رده سنی بزرگسالان در دورشته کراس کانتری و دانهیل از دیروز 28 خردادماه به میزبانی استان زنجان در دو منطقه حسن عبدال و گاوازنگ باحضور 83 رکابزن در قالب 20 تیم از استانهای سراسر کشور برگزارشد.

بااتمام مسابقات امروز نتایج بدین شرح اعلام شد:

سید جمال حسینی از تهران با زمان 2 دقیقه و 53 ثانیه و 34 صدم ثانیه اول شد، علی اکبر میجوجی از قزوین با زمان 2 دقیقه و 58 ثانیه و 23 صدم ثانیه و محمد نوری از زنجان بازمان 3 دقیقه و 13 صدم ثانیه به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

در رده بندی تیمی مجموع دو رشته: تیم های زنجان با 358 امتیاز، کرج با 278 امتیاز، آذربایجان شرقی با 221 امتیاز، اصفهان با 194 امتیاز، قزوین با 150 امتیاز، همدان با 104 امتیاز، قم با 100 امتیاز، گلستان با 61 امتیاز، مرکزی با 43 امتیاز، یزد با 35 امتیاز، سیستان و بلوچستان با 35 امتیاز، کردستان با 32 امتیاز، فارس با 10 امتیاز و مختلط تهران با 6 امتیاز به ترتیب در رده های اول تا چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

گفتنی است: پس از اتمام این رقابتها، مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی کشور دوچرخه سواری کوهستان(بزرگسالان) با حضور ایرج رحمانی مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان، علی زنگی آبادی سرپرست فدراسیون، دیگر مسئولان مربوطه و مهدی سهرابی دوچرخه سوار طلایی آسیا برگزارشد، که در این مراسم سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری از گسترش وحمایت های فدراسیون از کمیته کوهستان، خریداری دوچرخه های جدید، اعزام به مسابقات گوانگجو ، هم سطح کردن این رشته دوچرخه سواری با رشته کورسی و مذاکره با یک مربی اسپانیایی کوهستان، در آینده خبرداد.

تاريخ  ارسال:جمعه 1 مرداد 1389 - 23:14

تعداد بازديد: 204

کد:25688-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.