FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



پس از کسب هفت مدال آسیایی؛زنگی آبادی: مدال طلا در گوانگجو حتمی است

پس از بازگشت تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان از رقابتهای دوچرخه سواری کاپ آسیایی مالزی، سرپرست فدراسیون از کسب مدال طلا در رشته تیم اسپیرینت بزرگسالان در گوانگجو خبرداد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:

مسابقات دوچرخه سواری کاپ آسیایی مالزی از چهارم الی ششم تیرماه در مواد مختلف رشته پیست، در کوالالامپور برگزار شد، که تیم ملی کشورمان در قالب 7 رکابزن در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان دراین رقابتها شرکت کردند.

نمایندگان دوچرخه سواری کشورمان پس از حضورموفق در این رقابتها وکسب هفت مدال آسیایی بامداد امروز سه شنبه هشتم تیرماه به کشور بازگشتند.

در حاشیه مراسم استقبال از دوچرخه سواران ملی پوش در فرودگاه امام خمینی (ره)، که با حضور مسئولان فدراسیون صورت گرفت ، زنگی آبادی سطح برگزاری این رقابتها را بسیار بالا اعلام کرد و گفت: هدف از حضور دوچرخه سواران ملی پوش دراین رقابتها کسب آمادگی و آشنایی بیشتر با رقیبان حاضر در مسابقات آسیایی 2010 گوانگجو است.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه قبل از اعزام دوچرخه سواران به مالزی، شرایط حضور رکابزنان در مراحل متعدد اردو فراهم نبود، کسب هفت مدال در این رقابتها بسیار تحسین برانگیز است وبا این شرایط باید منتظر کسب مدال طلای رقابتهای گوانگجو در رشته تیم اسپیرینت در رده سنی بزرگسالان باشیم.

زنگی آبادی در پایان خاطرنشان کرد: با ملحق شدن مربی انگلیسی به اردوی ملی پوشان ، رکابزنان اعزامی به مسابقات گوانگجو با آمادگی بیشتری در این رقابتها شرکت خواهند کرد.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 3 مرداد 1389 - 17:06

تعداد بازديد: 169

کد:25718-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.