FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



دوازدهمین دوره تور بین المللی میلاد دو نور؛پیشتازی ابراهیم جوانی در مرحله سوم

سومین مرحله از دوازدهمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری میلاد دو نور با قهرمانی دوچرخه سوارآذربایجان شرقی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:

این مرحله از مسابقات که در مسیر 123کیلومتر در جاده مهاجران به صورت کریتریوم برگزار شد ،ابراهیم جوانی ازآذربایجان شرقی با زمان 2 ساعت و 58 دقیقه و 15 ثانیه اول شد ، آروین معظمی گودرزی از لرستان با 22 ثانیه اختلاف از نفر اول، دوم شد و عمر حسنین از سوریه تنها با 8 ثانیه اختلاف از گودرزی سوم شد.

همچنین پیراهن طلاِِیی در پایان مرحله سوم به رامین مهربانی آذر از استان مرکزی الف با زمان 6 ساعت و 38 دقیقه و19 ثانیه رسید وپیراهن امتیازی نصیب علی ترابی با 9 امتیاز از لرستان شد و فرشاد صالحیان همچنان پیراهن کوهستان را در اختیار دارد.

در رده بندی مجموع تیمی سه مرحله ،استان مرکزی الف مقام اول،آذربایجان شرقی مقام دوم و لرستان مقام سوم را به دست آوردند.

دررده بندی مجموع انفرادی سه مرحله،رامین مهربانی آذراز استان مرکزی الف اول ،فرشاد صالحیان از زنجان دوم و آروین معظمی گودرزی از لرستان سوم شد.

گفتنی است: فردا شنبه 19 تیر ماه مرحله چهارم توربین المللی میلاد دو نور راس ساعت 8 در مسیر اراک - فرمهین به مسافت 131 کیلو متر برگزار میگردد.

دوازدهمین دوره تور بین المللی میلاد دو نور در قالب 10 تیم داخلی و 4 تیم خارجی به مسافت 533 کیلو متر ، در5 مرحله در شهرهای مختلف استان مرکزی در حال برگزاری میباشد.

تاريخ  ارسال:شنبه 9 مرداد 1389 - 17:41

تعداد بازديد: 166

کد:25744-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.