FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



اولین مرحله لیگ باشگاهی دوچرخه سواری کورسی بانوان؛ترافیک تهران فاتح رقابتهای صبح امروز

دراولین مرحله ازرقابتهای لیگ باشگاهی دوچرخه سواری کورسی بانوان ایران، تیم ترافیک تهران با 200 امتیاز در صدر جدل رده بندی تیمی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:

اولین مرحله از مسابقات لیگ باشگاهی دوچرخه سواری بانوان ایران، درماده پیست صبج امروز 25 تیرماه با حضور 6 تیم باشگاهی ترافیک تهران، همدان،آساک دوچرخ، سیبک امید مشهد، پاسارگاد و فضا سبزقزوین در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.

این رقابتها صبح امروز دررشته 200 متر و2000 متر پیگیری شد که پس از اتمام آن سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون نتایج را به شرح ذیل اعلام کرد:

در 200 متر: مریم پورحسین از ترافیک تهران مقام اول رابه دست آورد، زیبا مهینی از همدان دوم شد و نسیم خدری از آساک دوچرخ به کسب مقام سومی بسنده کرد.

همچنین عادله نوری از ترافیک تهران،زهرا صادق زاده از آساک دوچرخ، شادی شریعتی از همدان،صبا دماوندیان از سیبک امید مشهد، محدثه سوری از پاسارگارد،ریحانه طالبی از سیبک امید مشهد، آتوسا عباسی از پاسارگارد، ندا کریمی و فهیمه شالیها از فضا سبز قزوین به ترتیب در رده های 4 تا 12 جدول رده بندی قرار گرفتند.

در 2000 متر:مریم جلالیه از ترافیک تهران با زمان 2 دقیقه و 46 ثانیه و 27 صدم ثانیه مقام اول را به دست آورد، نیکناز فاضلی هم تیمی وی با زمان 2 دقیقه و47 ثانیه دوم شد و مریم غیاثوند از همدان با زمان 3 دقیقه و47 صدم ثانیه بر سکوی سوم قرار گرفت.

همچنین دلارام ذاکرانی از آساک دوچرخ،مژگان ابوالپناه، پرستو بستی از پاسارگاد، مهناز محمودی ازآساک دوچرخ، فهیمه شالیها و ماندانا سیلمانی از فضاسبز قزوین و افسانه سجادی از سیبک امید مشهد به ترتیب دررده های 4 تا 10 قرار گرفتند.

نتایج تیمی تااتمام رقابتهای صبح امروز:

ترافیک تهران با 200 امتیاز، همدان با 170 امتیاز، آساک دوچرخ با 150 امتیاز، سیبک امید مشهد با 123 امتیاز، پاسارگاد با 128 امتیاز و فضاسبز قزوین با 117 امتیاز به ترتیب در رده های اول تا ششم جدول رده بندی قرار گرفتند.

گفتنی است:ادامه این رقابتها بعدازظهر امروز راس ساعت 17:00 دررشته های اسکرچ و تیم اسپیرینت پیگیری می شود.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 10 مرداد 1389 - 10:38

تعداد بازديد: 153

کد:25753-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.