FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



بابرگزاری رقابتهای استقامت جاده؛اولین مرحله لیگ باشگاهی دوچرخه سواری بانوان به اتمام رسید

اولین مرحله از رقابتهای لیگ باشگاهی دوچرخه سواری کورسی بانوان ایران، ظهر امروز یکشنبه 27 تیرماه با برگزاری رقابتها در رشته استقامت جاده به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:

اولین مرحله از لیگ دوچرخه سواری باشگاهی بانوان از جمعه 25 تیرماه به مدت 3 روز در 2 رشته پیست و جاده در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی و فاز 2 پارک جنگلی چیتگر با حضور 6 تیم باشگاهی ترافیک تهران، همدان،آساک دوچرخ، سیبک امید مشهد، پاسارگاد و فضا سبزقزوین برگزارشد.

ظهر امروز این مسابقات در رشته استقامت جاده به مسافت 66 کیلومتر برگزار شد که پس از اتمام رقابتها سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون نتایج را به شرح زیر اعلام کرد:

از تیم ترافیک تهران فرزانه شریفی مقام نخست رابه دست آورد، از همدان مریم غیاثوند بر سکوی دوم جای گرفت و از آساک دوچرخ مریم نوش آبادی به کسب مقام سومی بسنده کرد.

همچنین ماندانا دهقان ودلارام ذاکرانی از آساک دوچرخ، مژگان ابوالپناه از پاسارگاد، افسانه ساجدی از سیبک امید مشهد، نجمه پورحسین از ترافیک تهران، فهیمه شالیها از فضا سبز قزوین، سولماز کربلایی از ترافیک تهران، پرستو بستی ازپاسارگاد، الهام نظری از همدان، نرگس دخایی از پاسارگاد، خدیجه کشاورز از فضا سبز قزوین، منصوره صفایی از پاسارگاد، ندا کریمی و پرفام ذاکرانی از فضاسبز قزوین و انسیه بیاتی از همدان دررده های 4تا 19 جدول رده بندی قرار گرفتند.

گفتنی است: نتایج تیمی متعاقبا اعلام خواهد شد.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 10 مرداد 1389 - 12:13

تعداد بازديد: 157

کد:25760-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.