FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



اتحادیه بین الملی دوچرخه سواری (UCI)؛برتری ایرانی ها دراندونزی

پس از سفر موفقیت آمیز تیم پتروشیمی تبریز به مسابقات تور سینگ کاراک اندونزی که ازاول تا ششم ژوئن برگزارشد، مهدی سهرابی رکابزن ایرانی همچنان درصدر جدول رده بندی انفرادی تورهای آسیایی درسال 2010-2009 باقی ماند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:

مهدی سهرابی از تیم پترشیمی تبریز درشرایط خوبی به سر می بردتا بتواند عنوان برنده تورهای آسیایی 2010 را کسب کند که دراین صورت وی جایگزین قادر میزبانی برنده سال 2009 و حسین عسگری برنده سال 2008 می شود.

البته قادر میزبانی در سن 35 سالگی برنده تور سینگ کاراک در پایان شش مرحله شد، که با کسب این مقام تیم پتروشیمی تبریز توانست دررده بندی تیمی، قهرمان شود.

میزبانی پس از اولین دور تایم تریل انفرادی پس از اینکه تنها دردور دوم برتری را به هم تیمی اش، حسین عسگری سپرده بود، همواره درصدر رکابزنان قرارداشت.

مهدی سهرابی نیز با پشت سر گذاشتن "پارک سونگ بالک" ستاره کره ای، قهرمان مرحله پایانی اسپیرینت گروهی شد.

دوچرخه سواران شرکت کننده دراین تور پس از یک هفته استراحت، در تور ایست جاوای اندونزی که از18 تا 20 ژوئن برگزار شد، شرکت کردند که دراین تور نیز پتروشیمی تبریز برتری خودرا ثابت کرد.

این بار نوبت حسین علیزاده 22ساله بود که در تیم قدرتمند خود پیشرو باشد. علیزاده در مرحله اول مقام قهرمانی را به دست آورد و در دومرحله آخر نیز در صدر باقی ماند، در حالی این مراحل به ترتیب با قهرمانی "انور" مالزیایی و "واسسو"ی اندونزیایی به پایان رسیده بود.

مهدی سهرابی به تنهایی وبا 66/315 امتیازدرصدر تورهای آسیایی UCIقرار گرفته است، پس از وی و با اختلاف بسیارزیاد "دیوید مک کان" ایرلندی با 66/261 امتیاز و قادر میزبانی با 33/248 امتیاز قرار گرفتند.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 10 مرداد 1389 - 12:54

تعداد بازديد: 175

کد:25765-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.