FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



سرپرست اداره كل روابط عمومي سازمان تربيت بدني؛ توجه رسانه ها به ورزش بانوان باعث رشد و توسعه جامعه مي شود

سرپرست اداره كل روابط عمومي سازمان تربيت بدني گفت: سازمان تربیت بدنی در تعامل و همکاری مطلق با تمام رسانه هاي ورزشي و افرادی است که در زمینه ورزش و پیشرفت آن تلاش می کنند.
به گزارش پايگاه خبري ورزش ايران، پژمان نياكي در حاشيه سمينار آموزشي روزنامه نگاران ورزشي آسیا که در هتل المپیک تهران جریان دارد با اشاره به تلاش مجموعه خبرنگاران، عكاسان و نويسندگان و گزارشگران ورزشي در رويدادهاي مختلف ورزشي تاكيد كرد: سازمان تربيت بدني با تمام رسانه ها همكاري صميمانه اي دارد و ما از انتقادات سازنده و پیشنهادهایی که در جهت رفع مشکلات ورزش ارائه می دهند، استقبال می کنیم.
وی اد امه داد: خبرنگاران و در مورد امانت داری و رساندن صحیح و سالم اطلاعات رسالت بزرگی بر عهده دارند. آنها باید چنان حرکت کنند که در روزنامه نگاري تخصصي يك الگو باشند.
سرپرست اداره كل روابط عمومي سازمان تربيت بدني با اشاره به برنامه هاي ويژه سازمان تربيت بدني در حوزه ورزش بانوان هم تاكيد كرد: رسانه‌هاي گروهي بر ارتقاء سطح آ‌گاهي مردم نسبت به ورزش بانوان، روند سياست گذاري‌ها و تعيين استراتژي‌ها در ورزش بانوان، تخصيص عادلانه امکانات ورزشي بين مردان و زنان و افزايش مطالعات و تحقيقات در زمينه ورزش بانوان مي‌توانند نقش بسيار زياد و سازنده ایی داشته باشند .
نياكي ادامه داد: بر اساس اصول و سياست هاي سازمان تربيت بدني توجه ويژه به ورزش بانوان در دستور كار سازمان تربيت بدني قرار گرفته است كه در همین راستا از رسانه هاي ورزشي كشور درخواست مي كنيم با عنايت و توجه بيشتري به اين مقوله مهم در سلامت اجتماعي نگاه كنند.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 10 مرداد 1389 - 13:10

تعداد بازديد: 168

کد:25768-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.