FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



تور دوچرخه سواری بین المللی کینگ هایلیک؛قادرمیزبانی فاتح دور سوم مسابقات

سومین مرحله از تور دوچرخه سواری بین المللی کینگ هایلیک با برتری قادر میزبانی در رده بندی انفرادی و کوهستان به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:

سومین مرحله از رقابتهای تور بین المللی کینگ هایلیک به مسافت 173 کیلومتر در مسیر شهرهای Xunhua-Xining برگزار شد، که پس از اتمام مسابقات نتایج به شرح زیر به دست آمد:

در رده بندی انفرادی مرحله سوم: قادر میزبانی از تیم پتروشیمی تبریز با زمان 4 ساعت و 13 دقیقه و 32 ثانیه فاتح این مرحله شد، رسول براتی از تیم جایانت آسیا و آلکساندر فلیپوف از روسیه با 11 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول، به ترتیب دوم و سوم شدند. همچنین حسین علیزاده و حسین جهانبانیان از تیم پتروشیمی تبریز دهم و شانزدهم، رحیم امامی ازتیم جایانت آسیا بیست و چهارم شدند.

درمجموع رده بندی کوهستان تا پایان مرحله سوم: قادر میزبانی از تیم پتروشیمی تبریز با 17 امتیاز در صدر جدول رده بندی قراردارد، آلکساندر فلیپوف از تیم روسیه با 16 امتیاز جایگاه دوم را به دست آورد و رحیم امامی از تیم جایانت آسیا با 5 امتیاز به کسب مقام سومی بسنده کرد. همچنین حسین علیزاده از تیم پتروشیمی تبریز، رسول براتی ازتیم جایانت آسیا و حسین عسگری دیگر نماینده تیم پتروشیمی تبریز به ترتیب دررده های چهارم، ششم و هشتم قرار گرفتند.

دررده بندی امتیازی مجموع 3 مرحله: روژینا رادوسلاو از تیم لوبوریگا با 34 امتیاز در صدر قراردارد، گازوودا گرگور از تیم Ktm با 33 امتیاز دوم است و راینن کیل ازتیم JBC جایگاه سوم رادر اختیار دارد. همچنین آندری میزورف از تیم پتروشیمی تبریز با 21 امتیاز ششم، حسین عسگری دیگر نماینده این تیم با 20امتیاز هشتم ، قادر میزبانی دوچرخه سوار تیم پتروشیمی تبریز با 19 امتیاز نهم، رسول براتی ازتیم جایانت آسیا با 17 امتیازدوازدهم و حسین علیزاده رکابزن تیم پتروشیمی تبریزبا 7 امتیازپانزدهم شدند.

دررده بندی تیمی مرحله سوم: تیم پتروشیمی تبریز با زمان 12 ساعت و 41 دقیقه و 30 ثانیه مقام اول را به دست آورد، تیم روسیه و تیم جایانت آسیا با 11 ثانیه اختلاف نسبت به تیم اول به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در رده بندی تیمی مجموع 3 مرحله: تیم پتروشیمی تبریز با 31 ساعت و 8 دقیقه و 13 ثانیه در صدر تیم های شرکت کننده قرار دارد، و تیم های اسلوونی با 36 ثانیه وجایانت آسیا با3 دقیقه و 18 ثانیه اختلاف نسبت به تیم اول، به ترتیب دررده های دوم و سوم قرار دارند.

گفتنی است: مرحله چهارم این تور امروز سه شنبه 29 تیرماه در مسیر ژینینگ- کینگ هایلیک به مسافت 117 کیلومتر درحال برگزاری است.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 10 مرداد 1389 - 13:24

تعداد بازديد: 180

کد:25770-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.