FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



گزارش وب سایت رسمی کینگ هایلیک؛درخشش قادر میزبانی

رکابزن ایرانی، قادر میزبانی از تیم پتروشیمی تبریز، امسال باردیگر قدرت خود رادرتور کینگ هایلیک نشان داد و با پشت سرگذاشتن رسول براتی دوچرخه سوار تیم جایانت و آلکساندر فلیپوف رکابزن تیم ملی روسیه قهرمان دور سوم رقابتهاشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:

قادر میزبانی با رسول براتی متحدشد تا مسیر رکابزن سریعی همچون فلیپوف را سد کند. ازآن لحظه به بعد این سه رکابزن با بی قراری تمام تلاش کردندتا فاصله خودرابا بقیه رکابزنان تعقیب کننده که در میان آنان صدرنشین تور یعنی رادوسلاو روژینا از تیم لوبوریکا نیز حضور داشت، حفظ کنند.

در نزدیکی شهر ژینینگ و درحالی که رکابزنان به آنها نزدیک می شدند، رکابزن پرقدرت ایرانی با سرعت زیاد به سوی دورقیب خود هجوم آورد.

میزبانی دراین باره گفت: من در 10 کیلومتر پایانی به سوی آنها تاختم. ازابتدا کار بسیار سخت بود، باید تلاش بیشتری به خرج دهم.

در مرحله اول، میزبانی متحمل جریمه 20 ثانیه ای شده بود.روز بعداو در بخش کوهستان پیروز شد ولی در موقع فرود، با پنجری لاستیک دوچرخه اش مواجه شد که باعث شد برای رسیدن به قهرمانی درمجموع دور دوم با مشکل مواجه شود.

میزبانی درباره قهرمانی اش دراین مرحله بیان کرد: خوشحالم که دراین دور هم قهرمان کل مرحله شدم و پیراهن برترین رکابزن کوهستان را به دست آورم.

رادوسلاو حتی پس ازآنکه دردوم سوم با 27 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول به مقام نهم رسید، همچنان پیراهن طلایی را دراختیار دارد.

وی دراین باره گفت: امیدوارم بتوانم امروز هم( در مرحله چهارم) پیراهن طلایی رابرای خود حفظ کنم.تیم من برایم زحمت زیادی کشید ودرپایان فقط ما4 نفر باقی ماندیم درحالی که میزبانی و براتی به همراه فلیپوف در 70 کیلومتری خط پایان جلوتر از سایرین قرار گرفتند، برای این کروات بزرگ باید جای نگرانی ایجاد می شد.

مرحله سوم طولانی ترین مرحله این تور بود، که در ژینهوا وزیر آسمان آبی ودرشرایط عالی آغاز شد.

با وجود تلاش های امروز فلیپوف روس، میزبانی صدرنشین جدید رقابتهای کوهستان است، رادوسلاو نیز یک امتیاز از گازوودا در رقابتهای امتیازی اسپیرینت بیشتردارد.

گفتنی است: مرحله چهارم این تور امروز در مسیر ژینینگ- کینگ هایلیک به مسافت 117 کیلومتر ادامه می یابد.





تاريخ  ارسال:يكشنبه 10 مرداد 1389 - 13:26

تعداد بازديد: 173

کد:25771-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.