FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



مرحله پنجم تور بین المللی دوچرخه سواری کینگ هایلیک؛رده نخست تیمی همچنان در اختیار نماینده ایران

باپایان مرحله پنجم تور دوچرخه سواری بین المللی کینگ هایلیک چین، تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز همچنان درصدر جدول رده بندی مجموع تیمی قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:

پنجمین مرحله از تور دوچرخه سواری بین المللی کینگ هایلیک چین با حضور 140 رکابزن از 21 تیم در مسیر شهرهای Qinghai lake- Bird Island به مسافت5/120 کیلومتر امروز چهار شنبه 30 تیرماه برگزار شد، که پس از اتمام رقابتها نتایج زیر به دست آمد:

دررده بندی انفرادی مرحله پنجم: یوری متلوشنکواز تیم AMO ، بوریس شپیلفسکی از تیم RUS و روسلان تلوبایف از تیم KAZ به ترتیب با زمان مشابه 2 ساعت و 52 دقیقه و 36 ثانیه و اختلاف در صدم ثانیه ها به ترتیب اول تا سوم شدند.همچنین مهدی سهرابی از تیم پتروشیمی تبریز هفتم، حسین علیزاده دوازدهم وآندری میزرورف پانزدهم شدند.

در رده بندی مجموع انفرادی تا پایان مرحله پنجم: روژینا رادوسلاو از تیم لوبوریکا توانست بازمان 16 ساعت و 4 دقیقه و 39 ثانیه اول شود، کایل راینن از تیم JBC با زمان 16 ساعت و 5 دقیقه و 20 ثانیه دررده دوم قرار دارد و دیوید مک کان از تیم جایانت آسیا با زمان 16 ساعت و 5 دقیقه و 23 ثانیه در جایگاه سوم ایستاد. همچنین دراین رده بندی از تیم پتروشیمی تبریز قادر میزبانی پنجم، آندری میزوروف ششم، حسین علیزاده هشتم، حسین عسگری یازدهم، رحیم امامی از جایانت آسیا دوازدهم شدند.

دررده بندی تیمی مرحله پنجم: تیم ISD-NERI از ایتالیا ، تیم اسلوونی و تیم پتروشیمی تبریز با زمان مشابه 8 ساعت و 37 دقیقه و 48 ثانیه و بااختلاف در صدم ثانیه ها به ترتیب اول تا سوم شدند.

دررده بندی کوهستان تا پایان مرحله پنجم: قادر میزبانی از تیم پتروشیمی تبریز با 17 امتیاز همچنان در صدر قراردارد، آلکساندر فلیپوف از تیم روسیه با 16 امتیاز بر سکوی دوم ایستاد،رحیم امامی از تیم جایانت با 13 امتیازسوم است و حسین علیزاده از تیم پتروشیمی تبریز با 9 امتیاز جایگاه چهارم را به دست آورد. همچنین رسول براتی از تیم

جایانت با 5 امتیازهفتم، مهدی سهرابی از تیم پتروشیمی تبریزبا 3 امتیاز دهم، حسین عسگری از پتروشیمی تبریز با 3 امتیاز یازدهم شدند.

دررده بندی رکابزنان آسیایی تا پایان مرحله پنجم: قادر میزبانی از تیم پتروشیمی تبریز با زمان 16 ساعت و 5 دقیقه و 27 ثانیه در صدر ایستاد ، آندری میزورف دیگر نماینده این تیم با زمان 16 ساعت و 5 دقیقه و 29 ثانیه دررده دوم قراردارد، حسین علیزاده از دیگر دوچرخه سوار این تیم با زمان 16 ساعت و 5 دقیقه و 48 ثانیه سوم است و حسین عسگری دیگر نماینده این تیم با زمان 16 ساعت و 6 دقیقه و 25 ثانیه در جایگاه چهارم قراردارد. همچنین رحیم امامی از تیم جایانت پنجم،رسول براتی هم تیمی وی هشتم، حسین جهانبانیان از تیم پتروشیمی تبریز دوازدهم و مهدی سهرابی بیست و ششم شدند.

رده بندی تیم های آسیایی در مرحله پنجم: پتروشیمی تبریز با زمان 8 ساعت و 37 دقیقه و 48 ثانیه رده نخست را دراختیاردارد، قزاقستان با زمان 8 ساعت و 39 دقیقه و 26 ثانیه دوم است و جایانت آسیا با زمان 8 ساعت و 40 دقیقه و 45 ثانیه رده سوم را به خود اختصاص داده است.

دررده بندی مجموع تیمی تا پایان مرحله پنجم: پتروشیمی تبریز با زمان 48 ساعت و 16 دقیقه و 37 ثانیه همچنان در صدر جدول رده بندی قرار دارد، قزاقستان بازمان 48 ساعت و 38 دقیقه و 56 ثانیه در رده دوم قراردارد و تیم کینگ های تیانی یوده با زمان 48 ساعت و 51 دقیقه و 17 ثانیه به کسب مقام سومی بسنده کرد.

دررده بندی تیمی تا پایان مرحله پنجم: تیم پتروشیمی تبریز با زمان 48 ساعت و 16 دقیقه و 27 ثانیه اول شد، تیم اسلووونی بازمان 48 ساعت و 17 دقیقه و 13 ثانیه در رده دوم قرار گرفت و تیم لوبوریکا بازمان 48 ساعت و 21 دقیقه و 14 ثانیه سوم شد.

دررده بندی امتیازی تا پایان مرحله پنجم: کایل راینن از تیمJBC با 42 امتیاز اول، دیوید مک کان از تیم جایانت با 40 امتیاز دوم،رژینا رادوسلاو از تیم لوبوریکاه با 39 امتیاز سوم شدند. همچنین حسین عسگری از پتروشیمی تبریز با 24 امتیازیازدهم، آندری میزوروف با 22 امتیاز دوازدهم، مهدی سهرابی با 22 امتیاز چهاردهم، قادر میزبانی با 19 امتیاز شانزدهم و حسین علیزاده با 19 امتیاز نوزدهم شدند.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 10 مرداد 1389 - 13:35

تعداد بازديد: 166

کد:25775-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.