FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



مرحله ششم توربین المللی دوچرخه سواری کینگ هایلیک؛تداوم درخشش دوچرخه سواران پتروشیمی تبریز

ششمین مرحله از تور دوچرخه سواری بین المللی کینگ هایلیک چین، امروز پنج شنبه 31 تیرماه با درخششرکابزن تیم پتروشیمی تبریز به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:

مرحله ششم تور دوچرخه سواری بین المللی کینگ هایلیک به مسافت 4/152 کیلومتر در مسیر شهرهای Birdlslanb- Xihaizhenبرگزار شد که پس از اتمام رقایتها نتایج زیربه دست آمد:

در رده بندی انفرادی مرحله ششم: مهدی سهرابی از تیم پتروشیمی تبریز با زمان 3 ساعت و 7 دقیقه و 1 ثانیه در صدر قرار گرفت، نیکولاکوزوما از تیم ZAN با زمان مشابه با سهرابی و اختلاف در صدم ثانیه ها دوم شد و حسین عسگری دیگر نماینده این تیم با زمان 3 ساعت و 7 دقیقه و 4 ثانیه در جایگاه سوم ایستاد.همچنین حسین علیزاده از تیم پتروشیمی تبریز ششم ، آندری میزورف از تیم پتروشیمی تبریز بیست و دوم، رحیم امامی از تیم جایانت آسیا بیست و چهارم شدند.

دررده بندی مجموع انفرادی تا پایان مرحله ششم: حسین عسگری از تیم پتروشیمی تبریز با زمان 19 ساعت و 13 دقیقه و 16 ثانیه درصدر قراردارد، روژینا رادوسلاو با زمان 19 ساعت و 14 دقیقه دوم است و کایل راینن بازمان 19 ساعت و 14 دقیقه و 41 ثانیه سوم شد. همچنین قادر میزبانی از تیم پتروشیمی تبریز ششم،آندری میزوروف هم تیمی وی هفتم، حسین علیزاده از تیم پتروشیمی تبریز نهم، رحیم امامی از تیم جایانت آسیا دوازدهم شدند.

دررده بندی تیمی مرحله ششم: تیم پتروشیمی تبریز با زمان 9 ساعت و 23 دقیقه و 26 ثانیه در صدر قراردارد، تیم تایپ با زمان 9 ساعت و 28 دقیقه و 3 ثانیه دوم شد و تیم روسیه بازمان مشابه باتیم دوم و اختلاف در صدم ثانیه ها در سکوی سوم ایستاد.

دررده بندی مجموع تیمی تا پایان مرحله ششم: تیم پتروشیمی تبریز بازمان 57 ساعت و 39 دقیقه و 59 ثانیه همچنان در صدر قراردارد، تیم اسلوونی با زمان 57 ساعت و 45 دقیقه و 16 ثانیه جایگاه دوم رادراختیاردارد و تیم جایانت آسیا با زمان 57 ساعت و 49 دقیقه و 51 ثانیه سوم شد.

رده بندی کوهستان تا پایان مرحله ششم: جایگاه نخست این رده بندی همچنان با 17 امتیاز در اختیار قادر میزبانی از تیم پتروشیمی تبریز قراردارد،آلکساندر فلیپوف از تیم روسیه با 16 امتیاز در سکوی دوم ایستاد و رحیم امامی از تیم جایانت آسیا با 13 امتیاز سوم شدو همچنین حسین علیزاده از تیم پتروشیمی تبریز با 9 امتیاز چهارم ، حسین عسگری از تیم پتروشیمی تبریز هفتم، مهدی سهرابی دیگر نماینده این تیم هشتم و رسول براتی از تیم جایانت آسیا نهم شدند.

دررده بندی امتیازی تا پایان مرحله ششم: حسین عسگری با 52 امتیازدر صدرقراردارد، مهدی سهرابی هم تیمی وی با 47 امتیاز دوم است و کایل راینن از تیم JBC با 43 امتیاز سوم شد. همچنین دیوید مک کان از تیم جایانت چهارم، قادر میزبانی از تیم پتروشیمی تبریز هفدهم، رسول براتی از تیم جایانت آسیا بیست و دوم و رحیم امامی از تیم جایانت سی و سوم شدند.

رده بندی انفرادی رکابزنان آسیایی تا پایان مرحله ششم: حسین عسگری از تیم پتروشیمی تبریز با زمان 19 ساعت و 13دقیقه و 16 ثانیه در صدر قراردارد، قادرمیزبانی دیگرنماینده این تیم بازمان 19 ساعت و 14 دقیقه و 48 ثانیه دوم شد وآندری میزورف دوچرخه سوار تیم پتروشیمی تبریز بازمان 19 ساعت و 14 دقیقه و 50 ثانیه سوم شد. همچنین حسین علیزاده از تیم پتروشیمی تبریز چهارم، رحیم امامی از جایانت آسیا پنجم، رسول براتی هم تیمی وی نهم، حسین جهانبانیان از تیم پتروشیمی تبریز یازدهم و مهدی سهرابی نوزدهم شدند.

دررده بندی تیمی آسیایی مرحله ششم : تیم پتروشیمی تبریز با زمان 9 ساعت و 23 دقیقه و 26 ثانیه اول شد، تیم جایانت آسیا با زمان 9 ساعت و 31 دقیقه و 24 ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و تیم قزاقستان با زمان 9 ساعت و 35 دقیقه و 14 ثانیه به کسب مقام سومی بسنده کرد.

دررده بندی مجموع تیمی تا پایان مرحله ششم: تیم پتروشیمی تبریز با زمان 57 ساعت و 39 دقیقه و 59 ثانیه همچنان در صدر قراردارد، قزاقستان با زمان 58 ساعت و 14 دقیقه و 10 ثانیه دوم است و تیم جایانت آسیا بازمان 58 ساعت و 23 دقیقه و 59 ثانیه دررده سوم ایستاد.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 10 مرداد 1389 - 13:40

تعداد بازديد: 176

کد:25776-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.