FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



برگزاری هفته سوم و پایانی مسابقات باشگاههای دوچرخه سواری استان قم

هفته سوم و پایانی اولین مرحله مسابقات باشگاههای دوچرخه سواری استان قم امروز جمعه اول مردادماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:

هفته سوم و پایانی اولین مرحله مسابقات باشگاههای دوچرخه سواری استان قم با حضور54 ورزشکار در قالب 9 تیم(آسوفراز الف، آسوفرازب، قرمز سواران جاده، راهیان سبز، صبا، بچه های محله انصار، امید، فروشگاه ماندگار و تاکنیک) همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان برگزارشد.

این مسابقات در دو رشته دور حذفی دربوستان غدیر و تایم تریل انفرادی به مسافت 10 کیلومتر در اتوبان کاشان برگزار شد که پس از اتمام رقابتها نتایج زیر به دست آمد:

دردور حذفی کوهستان: مصطفی کاشی زاده از تیم قرمز سواران جاده، علیرضا تنباکویی از تیم بچه های محله انصار و میثم وحیدی از تیم قرمز سواران جاده به ترتیب اول تا سوم شدند.

در دور حذفی کورسی: محمد کاظم حججی از تیم آسوفراز (ب) اول شد، جواد عابدینی و جلال اصغری از تیم قرمز سواران جاده به ترتیب دوم و سوم شدند.

در تایم تریل کوهستان: مصطفی کاشی زاده از تیم قرمز سواران جاده بر سکوی نخست قرار گرفت، امین ذاکری و محمد بهمنی از تیم آسوفراز (الف)به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در تایم تریل کورسی: محمد کاظم حججی از تیم آسوفراز (ب) بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، حسن پرپوچ از تیم ماندگارنائب قهرمان شد و جواد عابدینی از تیم قرمز سواران جاده به کسب مقام سومی بسنده کرد.

در مجموع امتیازات مرحله اول مسابقات: تیم قرمز سواران جاده با 2013 امتیاز اول است، تیم آسوفراز (الف) با 1184 امتیاز بر سکوی دوم جای گرفت و تیم فروشگاه ماندگار با 1009 امتیاز سوم شد.

گفتنی است: مراسم اختتامیه و توزیع جوایز مرحله اول مسابقات سه شنبه هفته جاری 5/5/89 همزمان با نیمه شعبان و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت ساعت 19:00 در ورزشگاه جهان پهلوان تختی با حضور مسئولان برگزار خواهد شد ومرحله دوم این رقابتها، دهه سوم شهریورماه سال جاری برگزار می شود.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 10 مرداد 1389 - 13:47

تعداد بازديد: 177

کد:25779-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.