FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



گزارش وب سایت رسمی کینگ هایلیک؛عسگری نفر اول مجموع انفرادی شد،درحالی که سهرابی مرحله ششم رابرد

حسین عسگری از تیم پتروشیمی تبریز دررقابتی مهیج توانست صدر جدول مجموع رده بندی انفرادی تور کینگ هایلیک را در پایان مرحله ششم به خود اختصاص دهد.

هم تیمی او، مهدی سهرابی دراین مرحله بالاتر از نیکولاکوزومارا ( از تیم پارتیزان صربستان) دررده نخست قرارگرفت. حسین عسگری پس از این دونفر درجایگاه سوم قرار گرفت.عسگری درحال حاضر با 44 ثانیه اختلاف نسبت به رادوسلاو روژینا از تیم (لوبوریکا) درصدراست. پس از آنها کایل راینن از تیم ژلی بلی قرار دارد.

روژینا پس از پایان این دور در حیرت تمام به سر می برد. او به تنهایی در خودروی تیم اش نشست و به این موضوع اندیشید که چگونه این سه نفر اورا از رسیدن به سکو باز داشتند.

وی دراین باره گفت: اتفاقی که افتاده است را باور نمی کنم، باور کردنی نیست که چطور آنها جلوتر از بقیه رکاب زدند.

روژینا اضافه کرد: ما خیلی تلاش کردیم، نه تنها من، بلکه تیم های دیگر هم تلاش کردند. برای تیم لوبوریکا تلاش زیادی لازم است تادوباره بتواند پیراهن طلایی رابدست آورد.رکابزنان شرکت کننده دراین تور بسیار خسته هستند،زیرا برای کسب موفقیت دراین مسابقات تلاش بسیارزیادی از خود نشان دادند.

این رکابزن کروات تشریح کرد: ما تسیلم نمی شویم ، شکی دراین موضوع نیست.

به طور حتم حسین عسگری از تلاش تیمش دراین مرحله بسیار خوشحال بود، زیرا دراین باره گفت: ماتاپایان خیلی خوب رکاب زدیم و برای تیمم خوشحالم.پس از آنکه روز قبل 49 ثانیه دیرتر از نفر اول و در شرایط نا مساعد آب و هوایی از خط پایان گذشتم، به خاطر هوای گرم روز ششم خوشحالم.

وی گفت: دیروز برای من روز بدی بودچراکه هوای سرد رادوست ندارمهربار که هواسردباشد من دچار مشکل می شوم.

آخرین دوچرخه سوار 2 دقیقه و 20 ثانیه پس از سهرابی به خط پایان رسید و این ایرانی از پیروزی خودبسیارخرسند بود. اودراین باره گفت: از عملکردم بسیار راضی هستم، مهمترین مسئله برای ما کار تیمی است. تیم پتروشیمی تبریز دراین مرحله هرچه که آرزو داشته به دست آورده، انتظار می رفت تا دور هفتم و هشتم تغییر چندان بزرگی دررده بندی کلی صورت نگیرد، ولی تیم پتروشیمی تصمیمی غیرازاین گرفت.

سهرابی گفت: ما امروز توانایی هایمان را نشان دادیم، تیم های دیگر قدرت مارادر نظر نگرفته بودند و به همین خاطر ما صدر جدول را از آن خود کردیم.

کاظم خاتون آبادی آذر، مدیر تیم پتروشیمی تبریز دراین باره گفت: ماروند روبه رشدی را در پیش رو گرفتیم، سایر رکابزنان فکر نمی کردندکه ما چنین قدرتی برای به دست آوردن نتایج قابل قبول داشته باشیم ، ولی ما توانایی هایمان را دراین مرحله از رقابتها ثابت کردیم.

تیم پتروشیمی تبریز درحال حاضر همه پیراهن ها رادراختیار دارد، علاوه بر پیراهن طلایی، عسگری در رده بندی امتیازی اسپیرینت و نیز در میان رکابزنان آسیایی نیز درصدر قرار دارد.قادر میزبانی صدرنشین کوهستان است. تیم پتروشیمی هم در مجموع رده بندی تیمی و هم در میان تیم های آسیایی در صدر قرار دارد.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 10 مرداد 1389 - 13:47

تعداد بازديد: 189

کد:25780-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.