FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور بانوان ایران؛رقابت رکابزنان نوجوان در 4 ماده پیست

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور کورسی بانوان دررده سنی نوجوانان، صبح امروز دوشنبه 4 مردادماه در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور کورسی بانوان دررده سنی نوجوانان، با حضور رکابزنان 10 تیم (مازندران، همدان، قزوین، کهکیلویه و بویراحمد، کرج، تهران، هرمزگان، آذربایجان شرقی، اصفهان وکرمان) در دورشته پیست و جاده به مدت 3 روز درمجموعه ورزشی آزادی درحال پیگیری است.

صبح امروز این رقابتها در 4 ماده پیست برگزارشد، که پس ازاتمام مسابقات نتایج زیربه دست آمد:

در 1500 متر: صبادماوندیان از مازندران با زمان 2 دقیقه و 36 ثانیه و 10 صدم ثانیه سکوی اول را به خود اختصاص داد، زهرا خلیلی خسروشاهی از آذربایجان شرقی با 2 ثانیه و 45 صدم ثانیه دوم شدو پرستو باستی از تهران بازمان 2 دقیقه و 39 ثانیه و 80 صدم ثانیه به کسب مقام سوم راکسب کرد.

دردورحذفی: آذردخت محمدی از اصفهان اول شد، صبادماوندیان از مازندران مقام دوم رااز آن خود کرد و رده سوم این ماده به ندا کریمی از قزوین رسید.

در 500 متر: فاطمه ابراهیمی از هرمزگان با زمان 47 ثانیه و 11 صدم ثانیه بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، صبا دماوندیان از مازندران با3 صدم ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول، نائب قهرمان شد و ندا کریمی از قزوین با 36 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول سوم شد.

در 200 متر: صبا دماوندیان از مازندران با زمان 15 ثانیه و 82 صدم ثانیه زودتر از بقیه از خط پایان گذشت، فاطمه ابراهیمی از هرمزگان با 1ثانیه و 56 صدم ثانیه اختلاف نسبت به نفراول نائب قهرمان شدو زهرا خلیلی خسروشاهی ازآذربایجان شرقی با زمان 16 ثانیه و 90 صدم ثانیه مقام سوم راازآن خود کرد.

همچنین رقابتهای قهرمانی کشور کورسی بانوان دررده سنی جوانان راس ساعت 18:00 امروز درپیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 10 مرداد 1389 - 16:40

تعداد بازديد: 169

کد:25789-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.