FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



بابرگزاری مسابقات استقامت جاده؛رقابتهای قهرمانی کشور دختران ایران به اتمام رسید

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور بانوان ایران در دورده سنی جوانان و نوجوانان، صبح امروز دررشته استقامت جاده پیگیری شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور دختران ایران، از دوشنبه 4 مردادماه به مدت 3 روز دردو ماده پیست وجاده در مجموعه ورزشی آزادی درحال پیگیری است.

صبح امروز چهارشنبه ششم مردادماه این مسابقات در رشته استقامت جاده برگزار شد، که پس ازاتمام رقابتها سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون نتایج رابه شرح زیر اعلام کرد:

دررده سنی نوجوانان ( مسافت 17 کیلومتر): آذر دخت محمدی از اصفهان با زمان 29 دقیقه و 11 ثانیه زودتر از دیگر رکابزنان از خط پایان گذشت و مقام قهرمانی را به دست آورد، صبا دماوندیان از مازندران با چند صدم ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول، نائب قهرمان شد و پرستو بالستی از تهران با زمان 29 دقیقه و 14 ثانیه به کسب مقام سومی بسنده کرد.

دررده سنی جوانان( مسافت23 کیلومتر): بهنوش برزگر از اصفهان و فهیمه شالیها از قزوین با زمان 41 دقیقه و 46 ثانیه و اختلاف در صدم ثانیه ها به ترتیب اول و دوم شدند و خدیجه کشاورز دیگر رکابزن استان قزوین با زمان 42 دقیقه و 2 ثانیه رده سوم را در اختیار گرفت.

گفتنی است: مراسم اختتامیه این رقابتها ظهر امروز چهارشنبه ششم مردادماه با حضور علی زنگی آبادی رئیس فدراسیون ، مریم دباغ نائب رئیس فدراسیون در امور بانوان، بهیارریاحی مسئول امور بین المللی فدراسیون ،مسئولان سازمان لیگ و مسابقات، مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده برگزار می شود.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 10 مرداد 1389 - 17:08

تعداد بازديد: 191

کد:25798-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.